Geaccepteerde oplossing
Ik ben in Portugal en mijn mobiele telefoon kan geen verbinding maken met het netwerk. Toen ik hem voor het eerst aanzette, kon hij wel verbinding maken en werkte de mobiele data ook, maar daarna verloor hij de verbinding en sindsdien kan hij geen verbinding meer maken. Ik was hier een maand geleden
Vraag
•
Netwerk
896
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb vorige maand de laatste nieuwe modem en allernieuwste orange wifi versterker laten installeren. Het signaal is veel zwakker dan mijn vorige imesh installatie. Ik heb de stekker van de versterker uitgetrokken om hem ergens anders te plaatsen maar hoe kan ik nu zien of deze verbonden is? Er is
Vraag
•
Netwerk
1.5K
1
0
0
Ik heb onlangs mijn modem ipv6 ready gemaakt. Na uren trouble shooten heb ik van niet-officiele bronnen te horen gekregen dat Orange geen ipv6 ondersteund. De klantendienst van orange kon mij ook geen officiele informatie geven omtrend huidige ipv6 status. Na wat doordringen hebben ze me verteld dat
Vraag
•
Netwerk
1.6K
2
0
Beste, hoe kan ik mijn internet gebruikt sneller doen gaan binnens huis? mvg
Vraag
•
Netwerk
416
2
0
Ik heb mijn modem geconfigureerd om IPv6 adressen te gebruiken maar ik krijg geen ipv6 toegang tot het internet. Dit heb ik moeten vernemen via niet officiele bronnen. Is er ergens informatie beschikbaar van orange zelf betreffende hun huidige IPv6 situatie?
Vraag
•
Netwerk
861
1
0
Ik krijg IPv6 niet aan de praat... Ik ontvang mijn prefix delegatie en IPv6 DNS-servers van mijn ISP, maar ik kan geen IPv6-adressen bereiken op het internet. (SLAAC, DNS over TLS, routeradvertenties zijn in orde). Ik merk dat orange nog niet lang ipv6 heeft geimplementeerd, kan het zijn dat dit aan
Vraag
•
Netwerk
933
2
0
Als mensen naar mij bellen krijgen ze standaard de melding "dit nummer is niet toegekend". Ik krijg geen melding van de oproep. Omgekeerd kan ik hen wel bellen. Hoe los ik dit op? Het lijkt bij iedereen het geval te zijn, en ik heb dit vandaag opgemerkt.
Vraag
•
Suggestie
3.5K
6
0
Hallo, Gisterenavond hebben we helaas een technische storing ervaren op ons netwerk. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt! Onze teams werken hard om de situatie terug te herstellen. Mocht je nog steeds problemen ondervinden, raden we aan om de 'vliegtuigmodus' van je tele
Vraag
•
Suggestie
3.4K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hi Tribers & Orange Just checking, ik kreeg net een oproep van een onbekend Duits nummer (+49 178 4633616), ik heb niet opgenomen. Echter kreeg ik vlak daarna een sms dat ik een voicemail had en daarvoor nummer +32 495 95 00 12 moest bellen. Dom dat ik ben en uit automatisme heb ik het nummer aangek
Vraag
•
Veiligheid
3.2K
3
Iemand met de gouden tip/oplossing. Sinds ik klant ben met mijn vaste diensten bij Orange, wil men iphone 14 promax NIET verbinden met het voWIFI netwerk van Orange (orange B wifi) bij mij thuis. het rare is dat onze andere Iphone (14) zonder problemen dit wel doet. Als ik met mijn iphone 14promax o
Vraag
•
Netwerk
345
0
0
0