Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geen ontvangst

Sinds ik ben gaan samen wonen hebben ik geen ontvangst meer in huis (nieuwbouw) hiervoor nooit problemen gehad . nn bijna dagelijks mis ik oproepen en berichten die soms uren later pas melding geven op men gsm , kan orange of Mobistar mij hierbij helpen ? buitenshuis altijd bereikbaar en komen beric

Vraag

• 

Suggestie

2.3K

2

0

0

• Problemen met 4G

Wie nog problemen om altijd correct 4G-netwerk te hebben?

Vraag

• 

Netwerk

861

1

0

0

• Hoe om te gaan met cybercriminaliteit ?

Ugh allemaal, Totem realiseert zich dat steeds meer mensen door cybercriminaliteit worden opgepakt. Totem wil je daarom graag wat advies geven om te voorkomen dat dit (weer) gebeurt. En ja! Totem denkt altijd voor het welzijn van zijn gemeenschap 😊 Wat is cybercriminaliteit ? Het gaat over digitale

Vraag

• 

Netwerk

6.1K

1

0

• Ondersteunt orange Apple Watch cellular?

Ik ga me nu een Apple Watch cellular kopen en zoek een abbonement wat de lte versie ondersteunt. (België)

Vraag

• 

Netwerk

1.8K

1

0

0

• Verbinding gsm

We zijn onlangs overgestapt van Telenet naar Orange. Nu hebben mijn man en ik problemen met de verbinding op ons gsm. We hebben allebei een Honor 8x en de verbinding valt constant weg. Soms krijgen we 'toegang ontzegd. Onze kinderen hebben een Samsung en geen problemen. Geen idee of dat een verschil

Vraag

• 

Netwerk

1.6K

1

0

0

• Ben ik gehackt? Zo bescherm je je online accounts!

Ugh Allemaal !

Vraag

• 

Netwerk

964

1

0

• Nieuwe sim kaart activeren

Ik ben al 8 jaar klant bij Orange, vorige weel bestel ik een nieuwe smartphone van Samsung bij jullie voor 9 euro en neem ook nog een duurder abo go plus hiervoor, en dat was in orde , de smartphone had ik snel maar mijn simkaart paste niet dus ik bestel online een nieuwe , vandaag aangekregen en he

Vraag

• 

Netwerk

1.8K

3

0

0

• Hoe je privacy op sociale media beschermen?

Ugh allemaal! Het is waar dat we van alles vinden en dat we veel informatie delen zonder er zeker van te zijn dat onze privacy echt wordt beschermd! Ontdek in deze blog de tips die ons team verzamelde. Zo krijg je een beter idee hoe je jezelf kunt beschermen op Facebook, Instagram, Tik Tok en Twitte

Vraag

• 

Netwerk

1.2K

2

0

• 4G dekking (nakijken)

Ik probeerde de dekking van het 4G netwerk van Orange na te kijken en ik vond deze pagina: https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/home-flybox Hier staat er een link om je 4G bereik te controleren, maar deze pagina geeft een error message: https://apps.orange.be/gis/jsp/index.jsp?language=nl

Vraag

• 

Suggestie

2.8K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Vowifi A52 samsung

kan er iemand bevestigen dat vowifi werkt op dit toestel en het orange netwerk? bij de lancering van het toestel leek het niet te werken en heb ik het toestel retour gestuurd. Vriendelijke groeten Dimitri

Vraag

• 

Netwerk

4.2K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten