Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

cyberaanval Orange

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/08/20/orange-belgium-cyberaanval/ heb al een mail ontvangen dat ik erbij ben normaal. Maar alles bij elkaar niet veel aan de hand neem ik aan...

Vraag

• 

Netwerk

771

9

Kan geen sms'en meer versturen

Ik kan sinds een tijdje geen sms'en meer versturen. Ik krijg er echter nog wel. Bellen werkt ook. Mobiel internet gebruik ik niet. SMSC staat correct ingestel. Redmi note 10 2022, Tempo herlaadkaart

Vraag

• 

Netwerk

73

1

0

• Kan geen STOP sms sturen naar 8652?

Ik krijg om de zo veel tijd reclame van Auto5 op m'n GSM-nummer van Orange, en ik kan er geen STOP op terug sturen. De reclame-berichten geven aan dat ik STOP kan terugsturen, maar als ik dit wil doen, dan geeft m'n sms-applicatie droogweg aan 'not sent'. Ik kan het 8652 nummer zelf niet blokkeren,

Vraag

• 

Netwerk

137

1

0

Mobile Serenity Plus deactiveren lukt nog steeds niet

Dag allen, Er is op de Tribe al een topic geopend door @BramP met dezelfde vraag: hoe kan ik Mobile Serenity Plus volledig uitschakelen? Het forceert me toch minstens 1 van de 2 te activeren, maar dat heb ik echt niet nodig. Het belet mij te vaak om websites te bezoeken als ik op 4G zit en ze goedke

Vraag

• 

Veiligheid

249

1

0

• Valse sms???

Beste, Ik ontving volgende sms: Orange Info: Wij hebben je proberen bellen met goed nieuws. Je kan ons terugbellen op het nummer **bleep**. Fijne dag verder en hopelijk tot snel! Nummer is: 089 59 17 55 Ik ben echter geen klant van Orange... bijgevolg de vraag of dit spam/ ... is? Thanks

Vraag

• 

Suggestie

425

6

0

Geen 4g op gsm

Zijn er nog mensen die al de hele dag geen 5g hebben? Ik heb niets van internet. Enkel via wifi

Vraag

• 

5G

277

4

0

0

• Gsm-nummer : 2 nummers?

Ik ben een nieuwe klant in wording maar stuit al op een probleem. Mijn aanvraag is blijkbaar geweigerd om over te zetten naar Orange. Ik zit al heel lang in de verschillende netwerken en ben al klant geweest bij verschillende operatoren. Wat ik raar vind is dat iedereen me kan bereiken op 0496xxxxxx

Vraag

• 

Netwerk

248

1

0

0

• Achterliggende dienst komt afspraken niet na

ACHTERLIGGENDE DIENSTEN KOMEN AFSPRAKEN NIET NA. Goededag, Ik ben ook zeer ontevreden over Orange. Hier eerst wat tips voor Orange om de Service structureel te verbeteren. 1. Zorg ervoor dat de achterliggende dienst afspraken na komt. Als er afgesproken wordt binnen 48 uur terug te bellen, mailen of

Vraag

• 

Netwerk

302

1

0

Simkaart

heb een nieuw nummer en simkaart aangevraagd, deze is naar het verkeerde adres gestuurd. Deze simkaart en nummer zijn nu door een onbekende geactiveerd. Orange is verantwoordelijk voor alles wat er gebeurt met de simkaart aangezien ik deze nooit in mijn bezit gehad heb. Wat nu?

Vraag

• 

Netwerk

868

3

0

FlyBox

Kan je een surfextra kaart (€3) echt in een flybox steken om je data te verdelen? Zou wel super zijn.

Vraag

• 

Suggestie

586

3

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User