Geaccepteerde oplossing
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/08/20/orange-belgium-cyberaanval/ heb al een mail ontvangen dat ik erbij ben normaal. Maar alles bij elkaar niet veel aan de hand neem ik aan...
Vraag
•
Netwerk
771
9
Geaccepteerde oplossing
Ik kan sinds een tijdje geen sms'en meer versturen. Ik krijg er echter nog wel. Bellen werkt ook. Mobiel internet gebruik ik niet. SMSC staat correct ingestel. Redmi note 10 2022, Tempo herlaadkaart
Vraag
•
Netwerk
73
1
0
Ik krijg om de zo veel tijd reclame van Auto5 op m'n GSM-nummer van Orange, en ik kan er geen STOP op terug sturen. De reclame-berichten geven aan dat ik STOP kan terugsturen, maar als ik dit wil doen, dan geeft m'n sms-applicatie droogweg aan 'not sent'. Ik kan het 8652 nummer zelf niet blokkeren,
Vraag
•
Netwerk
137
1
0
Geaccepteerde oplossing
Dag allen, Er is op de Tribe al een topic geopend door @BramP met dezelfde vraag: hoe kan ik Mobile Serenity Plus volledig uitschakelen? Het forceert me toch minstens 1 van de 2 te activeren, maar dat heb ik echt niet nodig. Het belet mij te vaak om websites te bezoeken als ik op 4G zit en ze goedke
Vraag
•
Veiligheid
249
1
0
Beste, Ik ontving volgende sms: Orange Info: Wij hebben je proberen bellen met goed nieuws. Je kan ons terugbellen op het nummer **bleep**. Fijne dag verder en hopelijk tot snel! Nummer is: 089 59 17 55 Ik ben echter geen klant van Orange... bijgevolg de vraag of dit spam/ ... is? Thanks
Vraag
•
Suggestie
425
6
0
Geaccepteerde oplossing
Zijn er nog mensen die al de hele dag geen 5g hebben? Ik heb niets van internet. Enkel via wifi
Vraag
•
5G
277
4
0
0
Ik ben een nieuwe klant in wording maar stuit al op een probleem. Mijn aanvraag is blijkbaar geweigerd om over te zetten naar Orange. Ik zit al heel lang in de verschillende netwerken en ben al klant geweest bij verschillende operatoren. Wat ik raar vind is dat iedereen me kan bereiken op 0496xxxxxx
Vraag
•
Netwerk
248
1
0
0
ACHTERLIGGENDE DIENSTEN KOMEN AFSPRAKEN NIET NA. Goededag, Ik ben ook zeer ontevreden over Orange. Hier eerst wat tips voor Orange om de Service structureel te verbeteren. 1. Zorg ervoor dat de achterliggende dienst afspraken na komt. Als er afgesproken wordt binnen 48 uur terug te bellen, mailen of
Vraag
•
Netwerk
302
1
0
Geaccepteerde oplossing
heb een nieuw nummer en simkaart aangevraagd, deze is naar het verkeerde adres gestuurd. Deze simkaart en nummer zijn nu door een onbekende geactiveerd. Orange is verantwoordelijk voor alles wat er gebeurt met de simkaart aangezien ik deze nooit in mijn bezit gehad heb. Wat nu?
Vraag
•
Netwerk
868
3
0
Geaccepteerde oplossing
Kan je een surfextra kaart (€3) echt in een flybox steken om je data te verdelen? Zou wel super zijn.
Vraag
•
Suggestie
586
3