Ik kreeg vandaag 2x ongevraagd een orange code. Wil dit zeggen dat iemand mijn nummer probeert te gebruiken? En wat moet ik doen?
Vraag
•
Veiligheid
660
5
0
Ik ben pas klant bij Orange en ik loop voordurend tegen onterecht geblokkeerde paginas (eg de taskbar tweaker pagina, wat hebben ze daar in godsnaam tegen). Als ik aangeef dat ik toch de pagina wil bezoeken werkt dit niet, hij is nog steeds geblokkeerd , bij herladen staat er een melding dat hij ree
Vraag
•
Veiligheid
1.3K
13
0
Vraag
•
Veiligheid
335
2
0
0
VoWifi heeft gewerkt op mijn iPhone maar was telkens maar voor enkele dagen. Om opnieuw actief te krijgen moest ik herstel netwerkinstellingen uitvoeren. Laatste Maand krijg ik VoWifi niet meer werkend. Ook mijn huisgenoten ondervinden hier problemen mee. Op één Smartphone wil het nog wel lukken om
Vraag
•
Netwerk
419
2
0
0
Hallo, Ik hoop hier de oplossing te vinden voor mijn probleem. Ik probeer al weken de port Forwarding in orde te krijgen zodat ik mij camera's vanop locatie (4G) kan bekijken. Via wifi loopt t allemaal goed maar van zodra ik buitenshuis ben... niets meer. Ik heb op de modem de poort al open proberen
Vraag
•
Netwerk
1K
5
0
Ik kan in het buitenland (Engeland) nóch automatisch, nóch manueel een netwerk kiezen met mijn I-phone 11. zo kan ik dus ook niet bellen met Orange helpdesk. Wie kan me helpen? groetjes, Dré
Vraag
•
Netwerk
570
3
0
Ik kan sinds kort geen berichten meer sturen naar 4411 om een parkeersessie te starten. Dit kon ik tot een maand of 2 terug wél. Ik krijg elke keer de melding 'Niet gestuurd'
Vraag
•
Netwerk
806
1
0
0
Technische service trekt op niks! Sins vorige week heb ik een probleem. Nu zijn we al meer dan een week verder ik heb ondertussen al meer dan 10 medewerkers aan de lijn gehad ze zeggen dat de achterliggende dienst ermee bezig is maar de situatie word maar erger.
Vraag
•
Netwerk
644
3
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Mijn digibox geeft de laatste tijd steeds vaker de melding dat de verbinding met het internet verbroken is, om dan paar seconden/minuten nadien weer verbinding te maken. Tijdens de installatie 3 tal jaren geleden werden door de technicus meteen ook twee powerline adapters geplaatst. Ik merk n
Vraag
•
Netwerk
623
1
0
0