Onze Sim kaarten zijn beide geactiveerd door de klantendienst. Paar uur later viel onze service weg bij Telenet en we volgden de juiste stappen. Echter 2 u later heeft mijn partner geen service meer en krijgt hij de melding dat zijn Sim kaart niet geldig is. Ik zelf ondervindt geen problemen. Hoe ka
Vraag
•
Netwerk
1.7K
3
0
0
Ik heb vandaag voor de 1e keer mijn airbox 2 plus geprobeerd, maar er blijft de hele tijd "no network" op de display staan. Als ik verbind met de gegevens van de wifi krijg ik telkens de vraag om als admin in te loggen. Deze zou door de technieker ingesteld en geactiveerd, maar hij doet niets (en zo
Vraag
•
Netwerk
3.6K
5
0
modem FULL reset gaat ni na 50s opreset knop drukken zelf als destroom er af is ook maak ik 9 hops waarom moet ik langs server fr?
Vraag
•
Veiligheid
3.8K
4
0
0
Ben pin puk en weet mijn nummer niet meer om nieuwe puk code aan te vragen wat moet ik doen nu
Vraag
•
Netwerk
889
2
0
0
Ik kan geen connectie maken met mijn modem TGC300 van Orange en dit voor mijn bewakingscamera Avi-cam IP-model 123881
Vraag
•
Netwerk
965
2
0
0
Net mijn 2de Flybox aangeschaft en Telenet opgezegd. Alles werkt net zoals de 1e prima maar als ik wil inloggen als beheerder zegt hij steeds dat het wachtwoord niet klopt. Het is nochtans het Admin Password welke staat op de meegeleverde klevertjes en die ook klopt met het WW op de achterkant vd Fl
Vraag
•
Netwerk
1.3K
1
0
0
Ugh aan iedereen! Wil je je oproepen controleren? Totem heeft de oplossing voor je! Je kunt de Orange Telefoon-app gratis downloaden via Google Play of de App Store 😊 Wat is het doel van deze app? - Informeren wanneer je een betaalnummer belt. - Beheer verborgen nummers en noodnummers. - Identifice
Vraag
•
Netwerk
2.3K
4
0
Ugh aan iedereen! Totem komt terug naar jullie om jullie te informeren over een nieuwe smishing poging! Totem zou niet willen dat zijn gemeenschap in de val zou lopen en wil jullie graag op de hoogte houden 😊 Waar gaat het precies over? Dit zijn sms-berichten die met de naam van Orange verstuurd wo
Vraag
•
Netwerk
827
1
0
Ugh aan iedereen, Totem is ervan op de hoogte gebracht dat er sinds enkele dagen een reeks telefoonoplichtingen aan de gang zijn! Wat is er aan de hand? U ontvangt een reeks verdachte oproepen van onbekende nummers, de criminelen doen zich voor als de bank, de politie of een andere instanties. Zodra
Vraag
•
Netwerk
4.3K
12
0