Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Beheerdersinterface in bridge modus

Hoi allemaal Ik irriteerde mij aan het feit dat ik niet meer aan het beheerdersinterface van mijn modem kon. Ondanks dat Orange zelf al zei dat het beheerdersinterface uitgeschakeld zou worden in bridge modus, ben ik blijven zoeken, en hoera, je kan toch aan het beheerdersinterface op het IP 192.168

Vraag

• 

Netwerk

1.6K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Wifi booster geel pinken vanacht

Goedemorgen. deze nacht is men wifi booster op de slaapkamer beginnen geel knipperen. Na een kleine 2 uur was dit weer gedaan. De booster is rechtstreeks met de modem verbonden via ethernet cat 5e. de wifi is blijven werken. wijst dit op een update?

Vraag

• 

Netwerk

2.4K

3

0

• Modem/router Orange in bridge modus benaderen na TP-Link router

Ik heb de modem/router Orange ingesteld in bridged modus, en die op zijn beurt verbonden met de WAN poort van een TP-Link router. Ik wil de GUI benaderen van de modem/router Orange benaderen. Dit lukt me niet meer. Ping naar 192.168.0.1 geeft een request time out Wat moet ik precies instellen? Ik be

Vraag

• 

Netwerk

2.4K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Storing wifi

Al heel de middag storing op wifi en modem knippert lichtje rood bij wolkje..al alles uitgetrokken en reset gedaan

Vraag

• 

Netwerk

1.7K

2

0

0

• Geen internet meer alsook niet meer kunnen bellen

Beste Sinds gisteren plots geen internet meer alsook niet meer kunnen bellen. Wij kunnen hierdoor niet bellen om hulp naar de klantenservice (5000). Hopeloos opzoek naar hulp en contact met orange!!!! Radeloos aan het worden.

Vraag

• 

Netwerk

443

1

0

0

• Heractiveren van oude simkaart

Beste wegens een vriendin zou ik iets willen vragen. Zij is nogal hard gesteld op haar oude simkaart nu haar oude simkaart is afgesloten wegens te late betaling. Maar alles is nu geregeld en betaald. Maar zij zou zeer graag haar oude simkaart willen behouden want voor haar is dit echt heel belangrij

Vraag

• 

Netwerk

1.9K

3

0

• Zeer slechte ontvangst

Ik ben onlangs verhuisd en heb zeer slechte ontvangst in deze buurt. Volgens de gegevens van BIPT staat de dichtsbijzijnde mast van Orange op ongeveer 850m vogelvlucht (zie bijlage). Ook buiten heb ik slechte ontvangst, dus het ligt niet aan interferentie door isolatie of zo. Met een ander toestel h

Vraag

• 

Netwerk

2K

2

0

• veranderen van nat type strict

Hallo; ik heb een probleem als ik een game speel op mijn pc dat hij altijd disconect en zegt dat mijn nat type strict is en dat ik het moet veranderen. Er zijn deco torens aan de router verbonden, heb ook eens ingelogd op de link die op de router staat en de port opening ingesvhakeld en upnp aan. an

Vraag

• 

Netwerk

2.7K

5

0

• Coax /internet

Situatie: 1 coax aansluiting in de muur. Ooit is daar blijkbaar een verdeler op aangesloten voor internet maar bij het renoveren hebben we alles weggehaald omdat we dachten dat dat iets oud was en we het niet meer nodig hadden. Zie foto 1. Gelukkig hebben we dat witte kastje (de verdeler) gehouden m

Vraag

• 

Netwerk

2.5K

2

0

0

• Geen wifi meer/dringend!!

Wij hebben sinds 3 dagen geleden geen internet meer. Alleen het powerlampje brandt op de modem. (Zie foto). Eergisteren hebben we naar de technische dienst gebeld maar deze kunnen pas vanaf 21 augustus komen, terwijl ik midden in mijn examens zit en het internet echt nodig heb.. we hebben alles gepr

Vraag

• 

Netwerk

1.4K

5

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K