Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Telenet powerline PG-9083(82) LG-TN

Goedendag, we zijn onlangs overgestapt van Telenet /orange . Zijn de powerlines van Telenet compatibel? Het lukt maar niet . Het zijn nieuwe , nog nooit gebruikt. Bedankt voor de hulp. Grtjes.

Vraag

• 

Netwerk

3.1K

2

0

0

• Foutmelding SMS

Bij het willen uitsturen via SMS van een van mijn nieuwjaarswensen krijg ik onderstaande bericht: "Kan bericht niet verzenden via orange b fout 2" Iemand enig idee wat deze foutcode wil betekenen? SMS werkt algemeen wel, krijg het énkel bij een bepaald nummer... Bedankt! B

Vraag

• 

Netwerk

1.5K

2

0

0

• Nummer niet bereikbaar

Vanaf het GSM-toestel van mijn vader (Orange) kan het Proximus-nummer van mijn moeder niet gebeld worden. Er komt een Engelse boodschap dat het nummer niet in gebruik is. Als de simkaart van mijn vader in mijn toestel gestopt wordt lukt het ook niet om het nummer van mijn moeder te bellen. Ik heb oo

Vraag

• 

Netwerk

1.8K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Nieuw Nummer , zelfde sim?

Door de recente hack van whatsap staan 3mln+ belgische naam+nummers te koop op het internet. (met gratis samples per land) , mijn nummer is ofwel beschikbaar als een van de gratis samples of belgie is een populair land dat vaak gekocht word, want heb al enkele probe telefoontjes gehad (er word gewoo

Vraag

• 

Phishing

2.8K

3

0

0

• Geen wifiverbinding meer

sinds gisterenavond hebben wij in de Lucien Bevernagestraat geen WiFi verbinding meer en krijgen het ook niet meer terug opgestart. Heeft er nog iemand problemen met de WiFi in de Lucien Bevernagestraat en omgeving?

Vraag

• 

Netwerk

797

1

0

0

• WIFI in Frankrijk.

Hallo Wij overwegen de aankoop van een vakantiehuis in Lot en Garonne in Frankrijk. Probleem is dat er momenteel geen Wifi is, toch wel onmisbaar de dag van vandaag. Probleem is dat wij totale leken zijn op dat vlak. Wij vroegen ons af of er een grote investering gepaard zal gaan om die installatie

Vraag

• 

Netwerk

2K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Mesh wifi installatie

Hallo ik kocht net het wifi mesh systeem van orange. Eerste mesh installeren gaat. Ethernet kabel in modem en mesh en driehoekje is wit en rondje is oranje. Heb zelfs al wachtwoord en naam van netwerk kunnen veranderen naar het huidige wifi naam en wachtwoord dat ik niet alles moet herlinken. Maar n

Vraag

• 

Netwerk

2.1K

1

0

0

• Geen netwerkconnectie in Frankrijk

Afgelopen drie dagen in Franse Ardennen verbleven. Netwerk viel uit aan de grens en, ondanks dat ik (onder andere) Orange F zag staan als beschikbaar, kreeg ik geen connectie. Ook niet na herstart. WiFi was geen probleem maar dus geen telefoon of 4G. Bij terugkeer in België had ik pas terug netwerk

Vraag

• 

Suggestie

1.4K

2

0

• Femtocell

Mijn femtocell werkt niet oranje lampje blijft flikkeren resetten werkt niet en ook al van stroom afgehaald iemand nog tips?

Vraag

• 

Femto

793

1

0

0

• pin en puk code

ik ben mijn pin en puk code kwijt,ik heb gebeld naar 5000,maar ze zeggen dat dit nummer niet beschikbaar is

Vraag

• 

Suggestie

930

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten