Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Oproepen doorschakelen gaat niet

In mijn S25U heb ik 2 simkaarten zitten mijn privé orange en van het werk proximus. Nu wil ik mijn oproepen doorschakelen naar een ander nr wegens werk omstandigheden waar geen gsm met camera binnen mag. Mijn werk simkaart proximus lukt gewoon via de instellingen van de smartphone maar bij de privé

Vraag

• 

Netwerk

39

1

0

• Google SMS-verificatie werkt niet met Orange

Aanmelden bij de Leexi AI notetakertool gebeurt via een Google Account en Google Authentication. In de 2de verificatiestap wordt een sms gezonden naar een telefoon waarvan je het nummer kan ingeven. Als ik daar mijn Orange-nr ingeef, krijg ik de fout: "We bieden op dit moment geen ondersteuning voor

Vraag

• 

Veiligheid

122

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Simkaart nummer

Ik zou graag mijn simkaart nummer vinden. Kan iemand mij helpen? Android 15 Bedankt.

Vraag

• 

Netwerk

319

1

0

• vraag om herlaadkaart opnieuw te registreren

Deze zat in mijn email Trug registreren Via winkels link kwam je bij orange website uit... Online ging het met e reader Echt van orange?

Vraag

• 

Phishing

98

1

0

• Officiële oplossing

Ervaringen met domeinnaam @getnothing.com

Goedemorgen, kan ik hier terecht met de vraag of er iemand kennis heeft hoe je een gehackt account kan herstellen? wanneer ik mijn gebruikersnaam en of telefoonnummer wil koppelen zie ik dat er een ander e-mail adres aan gekoppeld is met domeinnaam@Getnothing.com ook is mijn telefoonnummer gekoppeld

Vraag

• 

Veiligheid

49

4

0

• Netwerk problemen

Sinds maandag heb ik geen netwerk op mn gsm meer. Contact met jullie opgenomen en dinsdag kort gechat (messenger). Nu nog steeds problemen én geen reactie meer via messenger. Graag dringend een oplossing en verdere feedback!

Vraag

• 

Netwerk

118

2

0

• Slechte verbinding tijdens bellen

Ik ben ongeveer 7 jaar orange klant voor telefonie samen met mijn partner, ik heb een iPhone en mijn partner een Android telefoon.Woon ook zo lang al in ons huis.Ruim 6 jaar zeer tevreden tot plots het huidige probleem opduikt. Telkens als wij opgebeld worden vanuit ons huis horen de mensen aan de a

Vraag

• 

Netwerk

89

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Pincode

Elke keer als mijn gsm error krijgt herstart ik mijn gsm maar die vraagt nooit de pincode in te voeren ook al staat het aan. Ik maak me zorgen om dit voor beschermings redenen. Heeft iemand dit ook? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of dit oké is en dateer geen schrik voor nodig is?

Vraag

• 

Veiligheid

77

1

0

• 33 nummers

Na de hack van orange hebben wij op aanraden van een Orange shop een é-sim gekregen omdat dit veiliger zou zijn,maar nu krijgen wij voortdurend oproepen uit Frankrijk. Zijn er nog mensen die dit voorhebben?

Vraag

• 

Veiligheid

61

1

0

• Nummeroverdracht Yoin naar Orange Tempo

Dag allemaal Donderdag om 10h online een Nummeroverdracht aangevraagd van een Yoin abonnement naar een Tempo kaart. Maar nog altijd niet overgezet, is dit normaal? Ik heb ook geen mail of dergelijke gehad. Enkel bevestiging op de webpagina dat mijn verzoek is verzonden.

Vraag

• 

Netwerk

88

5

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K