Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Versturen naar 4411 mislukt

Sinds ik een paar jaar geleden overgeschakeld ben naar Orange, lukt het betalen van een parkeermeter via de shortcode 4411 niet. En ik wil dit nu toch eens later onderzoeken. Op mijn toestel krijg ik een rood uitroepteken met de tekst "Niet afgeleverd". Ik heb dit met andere toestellen en zelfde sim

Vraag

• 

Netwerk

2.2K

3

0

0

• Geen mobiel netwerk en geen 4G

Ik heb sinds deze ochtend geen mobiel netwerk meer en ook geen 4G. Ik kan dus ook de klantendienst niet bellen aangezien ik geen netwerk heb...

Vraag

• 

Netwerk

2.2K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Problemen bij port forwarding

Hallo allemaal, sinds vandaag ben ik overgestapt van telenet naar Orange internet. installatie is vlot verlopen, maar als ik een poort wil forwarden om te communiceren met de domotica is de miserie begonnen. in het verleden heb ik dit al eens gedaan met een kennis die toen ook orange had, en dit was

Vraag

• 

Netwerk

3.4K

3

0

0

Anonieme beller achterhalen

Mijn dochter krijgt sinds een aantal dagen anonieme oproepen. Als er opgenomen wordt, wordt er steeds gelachen en toegelegd. Kan ik op een of andere manier achterhalen wie dit is of ervoor zorgen dat dit ophoudt?

Vraag

• 

Veiligheid

5.7K

4

0

0

• Wat is 5G Ultra Fast?

Ugh aan iedereen! Totem is hier om je over 5G Ultra Fast te vertellen! Met 5G Ultra Fast kan je op ons 5G-netwerk tot 1Gbps surfen 😊. Sinds 04/04/2023 is 5G Ultra Fast beschikbaar voor de prijsplannen Go Intense, Go Extreme en hun versies in Special edition. Het is ook compatibel met Go Intense en

Vraag

• 

5G

3.7K

5

0

Wifi Model & Mesh point

Net overgestapt van Telenet naar Orange Bij telenet hadden we een modem op het gelijkvloers en een wifi extender (van telenet) op het eerste verdiep. Verbonden door een ethernetkabel. Bij gsm gebruik onder selecteerde hij automatisch de modem beneden, zodra je boven was ging hij automatisch naar de

Vraag

• 

Netwerk

3.8K

2

0

0

• Esim en extra esim buitenland

Samsung gebruiker: Ik heb via Airalo een Vodafone esim online aangekocht voor lokaal, in het buitenland(afrika) data te hebben. Dit op aanraden van vrienden die dit ook deden, zij hebben allemaal een iphone. Ik kregen de esim wel geinstalleerd maar niet actief. Via instellingen probeerde ik mobiele

Vraag

• 

Netwerk

940

1

0

0

• IPv6 status 2023

Hoi hoi allemaal, Momenteel zitten wij nog bij de gele vriendjes van Telenet voor onze telecom diensten. Nu zijn we aan het overwegen toch over te schakelen naar Orange er is echter 1 ding wat mij nog tegen houd dat is dat Orange geen IPv6 ondersteuning heeft. Is er ondertussen al iets bekend wannee

Vraag

• 

Netwerk

1.8K

1

0

0

• Flybox configureren

Dag allemaal, ik krijg steeds de melding ‘niet veilig’ bij de internet verbinding op mijn flybox model B525s-24a van Huawei. Ik zou van WPA/WPA2(TKIP) naar WPA2 (EAS) of nog beter naar WPA3 configureren. Ik ben al 2x een paar uur aan het zoeken, helaas niets gevonden. Wel via internet naar Flybox ho

Vraag

• 

Veiligheid

1.1K

2

0

0

• Herlaadkaart activeren vanuit buitenland na tijdelijk stoppen abonnement

Ivm een lange reis eilde ik mijn gsm abonnement tijdelijk stopzetten. De orange telefonische klantenservice raadde mij aan het stop te zetten op de datum van vertrek en dit zou dan omgezet worden naar een touch herlaadkaart. Op plek van bestemming aangekomen ontvang ik een mail waarin staat dat ik d

Vraag

• 

Netwerk

1.4K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten