Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Wanneer krijg ik de Badge

Iedereen weet dat je badges kan krijgen door verschillende dingen te gebruiken. Dit kan zijn Love pack en domicilieering en gebruik van de cloud of de My Orange app en ga zo maar door. Als men iets van die dingen heeft of heeft geactiveerd dan is het niet zo dat je meteen die badge ziet en dus ook t

Vraag

• 

Badges

6.8K

3

0

• Globetrotter

Hey iedereen Is er een manier om te zien in hoeveel (en welke) landen je je gsm al hebt gebruikt? Ik wil namelijk graag de globetrotter badges halen, maar geen idee welke landen mijn orange wel en niet registreert, want ik ben vrij zeker dat ik hem in al meer dan 5 landen heb gebruikt, maar toch heb

Vraag

• 

Badges

4K

3

0

Badges verkrijgen

My orange app geïnstalleerd maar geen badge gekregen

Vraag

• 

Badges

6.8K

2

0

• Orange waar is mijn badge

Ik ben nu meer dan 11 maand klant . Ik heb een orange phone gekocht plus koala erbij en heb mijn gsm direct betaald maar 100 euro korting gekregen . Maar ik krij mij orange bage niet voor orange phone . Dit is spijtig want niet iedereen betaald 680 euro meteen . Ik hoop dat een medewerker dit kan re

Vraag

• 

Badges

3.2K

2

0

• Foto's

Vandaag mijn gratis foto's ontvangen. Ze zijn zeer mooi en van goede kwaliteit van stijve karton 15 x 10 cm op de achterzijde staat vermeld dat ze van mij komen en van Orange Tank You. Dank je wel.

Vraag

• 

Geschenken

1.6K

1

0

• orange cadeaus

Hoelang is een cadeau geldig ? bv. je krijgt 1gb mobiele internet als cadeau?

Vraag

• 

Geschenken

2.7K

2

0

Badge

Hoe verdien ik badge op Tribe?

Vraag

• 

Badges

4.9K

2

0

Badge Orange cloud

Beste mensen, eindelijk heb ik mijn badge van orange cloud, eindelijk 😉 ben er blij mee 🥳

Vraag

• 

Badges

5.2K

5

0

• vervelende geschenk berichten hoe ervan af geraken ?

orange thank you een grote vergissing als je het mij vraagt het irriteert mi!j enorm ! geschenken geven mij niets wat interessant is. Beter een de kwaliteit verbeteren van zowel digibox als internet speed. Geef groter abonnement als prijs aan de kost van goedkopere!

Vraag

• 

Geschenken

2.3K

3

0

0

Leuk dat wij Gratis Cadeaus krijgen !

Ik vind het zoo leuk ! 🙂

Vraag

•