Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Tickets Frozen 2

Ik kreeg 'n klein half uurtje geleden (18/11/2019, 15u25) het super leuke nieuws dat ik een duo-ticket had gewonnen voor de nieuwe Frozen film... Enige probleem: ik moest bevestigen vóór 13/11, 5 dagen geleden!!!! bellen dan maar naar 5000... Daar konden ze me ook niet helpen. Het enige wat ze konde

Vraag

• 

Geschenken

6.4K

8

0

• Geaccepteerde oplossing

Badges

Kan iemand me helpen aan badges?

Vraag

• 

Badges

3K

2

0

• Gesloten

Les badges pour orange thank you?

Comment les obtenir ?

Vraag

• 

Badges

1.9K

2

0

Gewonnen Frozen Tickets

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb 2 tickets gewonnen voor Frozen2 ik ga met mijn dochters dus ik kom 1 ticket te kort en weet niet hoe ik aan nog een ticket kan bekomen voor dezelfde zaal(15) om 17.30u Kinepolis Antwerpen. Ik heb al geprobeerd via kinepolis maar de zalen komen niet overeen met el

Vraag

• 

Geschenken

3.7K

3

0

Trouwe klant sinds 20 jaar !

Zag net dat ik 19 jaar klant ben bij orange (mobistar). Is er een speciale loyalty-badge ofzo als je 20 jaar klant bent? Gewoon nieuwsgierig.

Vraag

• 

Badges

5.1K

2

0

• Tip voor Orange => Data badges

Hier dan nog een tip voor Orange: Zou het mogelijk zijn ergens in de klantenzone of de app (of beide natuurlijk) de reeds verbruikte (en dus opgespaarde) mobiele gigabytjes weer te geven zodat we kunnen zien waar we staan voor het verdienen van de drie "Data" badges? Dus 100, 500 of 1000 GB verbruik

Vraag

• 

Badges

4.4K

4

0

• Orange thank you

Goed systeem

Vraag

• 

Suggestie

5.2K

3

0

• Orange Thank You

Beste, ik heb net een email gekregen van Orange Thank You, met hierin de melding van een gratis filmticket. Weet er iemand wat je hiermee moet doen? Ik las dat je een tweede erbij moet kopen, mag je deze tickets dat gebruiken op twee verschillende dagen?

Vraag

• 

Geschenken

5.9K

2

Badges in My Orange

De badgen van op my orange worden niet aangepast, nog mensen die ook dit probleem hebben?

Vraag

• 

Geschenken

3.5K

4

0

Badges orange thank you

Ik denk dat ik ondertussen de "verkenner" badge wel verdiend zou hebben (aangezien ik op mijn tribe profiel al een stuk of vijf van die badges heb). Waarom heb ik deze nog niet? Dank jullie wel!

Vraag

• 

Badges

13.7K

3

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K