Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenHallo allemaal 😀 Op de terugweg momenteel van een superreisje naar de Alpen. Samen met m'n vriendin en haar dochter en een bevriend koppel hadden we een zalige tijd samen. De sneeuw is nu jammer genoeg aan het verdwijnen maar we hebben blijkbaar nog net het beste eruit kunnen halen 😁 Voor mij was
Vraag
•
Tribe Lounge
1.6K
1
0
Lukt mij al voor de 3 de keer niet mijn geschenk ven orange 4 weken gratis mijn magazines te verzilveren.
Vraag
•
Orange Thank You
1.2K
4
0
Ik mocht uit 6 games kiezen van ubisoft. Gisteren pas uitgekozen. Code gekopierd en ingevuld op de website daarna ingelogd op mijn account het scherm zei dat het gelukt was en nu kijk ik bij mijn games en zie ik er maar twee staan namelijk uno en just dance. (Deze had ik al). Wat nu? De website zegt
Vraag
•
Orange Thank You
691
1
0
Ugh allemaal! Het aantal haatberichten is de laatste jaren fel gestegen op de sociale media Orange zegt "niet hier" tegen berichten waarin haat, agressie, dreigementen, beledigingen, vulgariteiten of obsceniteiten voorkomen. Het charter kan je hier nalezen 😉 Totem waakt over zijn stam Totem
Vraag
•
Tribe Lounge
2.8K
9
0
Sedert dit jaar staat mijn RestoPass niet meer tussen mijn voordelen volgende maand 15 jaar klant
Vraag
•
Orange Thank You
887
2
0
0
Beste ik heb reeds enkele maanden via mijn werkgever een Shape Ultimate abonnement waarbij ik toegang moet hebben tot de Coyote app. Tot op heden kan ik mij op geen enkele wijze verbinden via de knop “Orange klant” en krijg ik de vermelding dat ze mijn abonnement niet kunnen terugvinden (zowel op wi
Vraag
•
Tribe Lounge
2.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Ik vroeg mezelf af als je bv op vakantie gaat of een paar dagen niet thuis bent, het uitschakelen van je Modem een goed idee is? Iemand ervaring mee?
Vraag
•
Tribe Lounge
2.7K
4
0
Niet op enige link klikken Een bericht van BPost voor een pakjeJe hebt je NetFlix abonnement niet betaaldWhatsApp: een bericht van iemand die je kent. Zijn/haar telefoonnummer is veranderd en vraagt je om een bericht te sturen naar zijn/haar nieuw nummer....Het is altijd hetzelfde - niet reageren en
Vraag
•
Tribe Lounge
656
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties