Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Badges tribe

Hallo iedereen, In welke volgorde krijg je de badges van tribe bij Orange thank you? Wan ik heb de eerste gekregen tribe verkenner, hoe zit het dan met de andere 3? Alvast bedankt voor de antwoorden Groetjes

Vraag

• 

Orange Thank You

3.2K

4

0

• wifi

Beste, De wifi laat vaak van zich afweten in ons huis. We hebben 2 wifi-versterkers en nog ondervinden we problemen.

Vraag

• 

Orange Thank You

800

1

0

• Geen / slecht netwerk, nog mobiele data.

Beste, Vanaf het moment dat we tegen de grens van een ander land en zelfs in het buitenland zijn hebben ons gezin (4 personen) slechte en zelfs geen netwerk. We kunnen dan niks doen, nog bellen, nog sms-en, ... Alsook het mobiele netwerk laat van zich afweten in het buitenland. Ook na het aanleggen

Vraag

• 

Orange Thank You

622

0

0

0

• Resultaten van de Orange Thank You-wedstrijd

Hallo iedereen! Het is tijd om de winnaars van de Orange Thank You bekend te maken 😊. Bedankt voor je deelname, we zullen samen met @MatthieuD en @WendyF de tijd nemen om dit alles te analyseren om daarna veel moois voor te stellen 😉. We houden je uiteraard op de hoogte. Gefeliciteerd @Elodie1 , @

Vraag

• 

Orange Thank You

3.2K

2

0

• geen garantie

Ik kocht zonet een nieuwe telefoon in een shop. De verkoper wees mij op het feit dat mijn telefoon eigenlijk geen garantie had, behalve op de software. Vorig jaar zou Apple één en ander veranderd hebben. Ik vind het ongelooflijk dat een verkoper dit mij probeert te vertellen. Ik zou graag een reacti

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.9K

5

0

0

Geschenk voor verjaardag

Hallo, Worden er nog geschenken gegeven op je verjaardag en voor het eindejaar? Mvg Jimmy

Vraag

• 

Orange Thank You

1.3K

1

0

• Cadeau verdwijnt uit app

6 januari kon ik nog uit cadeaus kiezen. Er stond dat ik nog 33 dagen de tijd had dus ik had het nog niet geactiveerd. Nu, een week later, zijn ze verdwenen. Zeer misleidende tekst of een bug. In ieder geval zeer vervelend.

Vraag

• 

Orange Thank You

1.2K

1

0

0

• Tevredenheidspeiling Orange 2023

@Manitou Goede dag Beste leden van Orange Lounge kunnen jullie mij iets meer vertellen over hoe 2023 er voor jullie zal uitzien bij Orange. En wees gerust u kunt vrij u mening schrijven met de voor- en nadelen alleen zo kunnen we onszelf verbeteren met feedback van onszelf en Orange. Met vriendelijk

Vraag

• 

Orange Thank You

2.2K

3

0

0

• Voordelen van Orange en weetjes voor 2023

@Manitou Goede dag Beste leden van Orange Lounge kunnen jullie mij iets meer vertellen over hoe 2023 er voor jullie zal uitzien bij Orange. En wees gerust u kunt vrij u mening schrijven met de voor- en nadelen alleen zo kunnen we onszelf verbeteren met feedback voor Orange. Met vriendelijke groeten

Vraag

• 

Tribe Lounge

991

1

0

0

Thank you film

Ik ben al meer dan 20 jaar klant. Normaal kan je dinsdag toch naar de film 1 plus 1 Maar als we naar 8790 sturen dan krijgen we geen reactie

Vraag

• 

Orange Thank You

1.5K

3

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen