Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
hoe komt het dat deze badge nog niet geactiveerd is? de app is geïnstalleerd dus dan zou deze badge toch zichtbaar moeten zijn? dank voor jullie antwoord.
Vraag
•
Tribe Lounge
2.5K
1
0
Hey! Wij zitten al jaren bij Orange, al sinds het nog Mobistar was. Doordat mijn ouders al zo lang (business) klant zijn, krijgen wij soms korting op de aankoop van een nieuw toestel. Ik ben nu recent overgegaan door het abonnement op mijn eigen naam te nemen, en ben nu een vijftal maanden klant nog
Vraag
•
Tribe Lounge
2.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe komt het dat je in het begin snel gifts krijgt met Orange thans you en plots krijg ik niets meer , enkel een bioscoop ticket telkens waar ik niets meer ben . Er staat bij dat je badges moet verdienen om gifts te krijgen maar heb al zo veel geprobeerd maar er verandert nooit iets 🤔
Vraag
•
Orange Thank You
3.2K
1
0
@Orange Als je reeds 20 jaar via domiciliëring betaalt maar op de zelfde factuur staat met je vrouw mag je toch voor beide nrs de badge verdienen ? Hoe of wie kan dit in orde zetten? grt
Vraag
•
Orange Thank You
4.3K
3
0
Hallo Ik merkte deze morgend op dat mijn gsm weergeeft dat er geen service is en dat mijn simkaart niet geprovisoneerd is ? ik ben niet bereikbaar , dus naar een Orange winkel gegaan het ligt niet aan mijn toestel want er is een andere simkaart ingaan van een andere provider en werkte direct.Volgens
Vraag
•
Tribe Lounge
2.5K
1
0
0
Ugh allemaal! Totem brengt je meer informatie over de Tribe-badges en rangen! Er zijn 4 hoofdrangen, de volgorde hiervan is (de eerste rang is de laagste): ScoutVerkennerGenezerSjamaanHoe efficiënt evolueren? Help de gemeenschap gewoon door je ervaringen met Orange-producten en -diensten te delen. D
Vraag
•
Tribe Lounge
28.8K
40
Hej iedereen, al enige tijd klant bij Orange, nu pas tribe ontdekt. Iedereen een heel prettige dag gewenst
Vraag
•
Tribe Lounge
3.6K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, zijn de powerline's van Orange met contactdoos geintegreerd ? En weet iemand de prijs van deze powerline ?
Vraag
•
Tribe Lounge
3.7K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Zijn er nog die hebben gemerkt dat de website van Orange eruit ligt?
Vraag
•
Tribe Lounge
6.5K
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties