Ivm een kabelbreuk in de coaxkabel op mijn eigen terrein , zou ik graag advies willen hebben omtrent de benodigde materialen. Voor zover bekend bij mij heb ik 75 ohm f-connectoren en koppelstuk nodig die tegen water en vocht kunnen, maar ik vind alleen reguliere 50 ohm voor binnen. Iemand advies ove
Vraag
•
Signaalsterkte
78
2
Bij gebruik van een eigen modem ( welke ook VoIP login ondersteunt ) , kan je hiervoor de login gegevens van de vaste lijn bekomen ? Update 1 : Contact opgenomen met de klantendienst, om de VoIP gegevens te krijgen , in het begin hoorden ze het in Keulen donderen . Want een eigen modem was voor hun
Vraag
•
Fixed phone
27
0
0
Ik heb bijna een jaar geleden een upgrade van mijn internet abonnement gedaan, bij Orange zijden ze dat de modem niet moest vervangen worden en ik die gewoon verder kon gebruiken. Nu haalt mijn modem via de 5GHz amper de 200Mbps terwijl ik betaal voor 500Mbps. Ik heb ook al een acces point via kabel
Vraag
•
Snelheid
83
2
0
Ugh, Ik ben mijn thuisnetwerk aan het opstellen. Mijn opzet was om eerst alles in te stellen en dan pas mijn TCG300 in bridge modus te plaatsen. Mijn setup is een TP-link ER605 router, TL-SG105PE switch en enkele EAP615 AP's. Dit heb ik dus volledig geconfigureerd mbv omada met waarbij momenteel mij
Vraag
•
Installatie
80
2
0
Geaccepteerde oplossing
heb sinds een maand of 2 fiber 1000Mbps, wanneer ik speed test doe kom ik aan nog geen 100 Mbps, Terwijl ik betaal voor 1000Mbps https://orangenetworktest.speedtestcustom.com/result/2abcdca0-739f-11f0-a5eb-1d74405db857 Kan iemand mij hier meer info over geven?
Vraag
•
Snelheid
89
5
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Kun je de wifi booster online bestellen of moet je hiervoor naar een orange winkel gaan? Ik heb namelijk op mijn terras niet genoeg bereik en zou dan een booster kunnen gebruiken.
Vraag
•
Signaalsterkte
94
2
Geaccepteerde oplossing
Weeral geen wifi zowel dichtbij modem als overal woning met boosters Dit is nu al van in begin installatie, zo onstabiel netwerk 5g zijn er oplossing?
Vraag
•
Signaalsterkte
111
5
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik vraag mij af of hier veel mensen het volgende probleem hebben. Sinds en kleine week merk dat de uploadsnelheid van mijn router niet hoger komt dan 10mbps wat tot hier voor ongeveer 50mbps was. Verder is het zo dat mijn downloadsnelheid wel hetzelfde blijft. En ik heb al volgende zaken geda
Vraag
•
Snelheid
96
4
0
Waar kan ik ergens de optie port forwarding activeren in de modem want ik vind deze optie nergens terug? Ik ben nog maar enkele maanden klant dus ik vermoed dat ik het laatste type van modem ga hebben. Is er al iets geweten wanneer Orange ipv6 gaat activeren? De modem is aangesloten op Coax dus geen
Vraag
•
Instellingen
126
2
0
Goedemiddag Orange, Via deze weg hoop ik dat er met ons contact wordt opgenomen. Wij hebben meerdere malen gebeld met de klantenservice. Deze kunnen ons niet helpen omdat ons dossier bij een achterliggende dienst ligt. Dit sprookje begint op 18 juni 2025 waarbij wij Orange opdracht geven om 3 gsmnum
Aankondiging
•
Fixed phone
61
3
0