Beste forumleden, Ik probeer mijn Orange modem in bridge mode te gebruiken met een TP-Link Deco X55. Dubbele NAT (of Access Point-modus) wil ik absoluut vermijden. Het probleem: De hoofd-Deco zit in LAN-poort 4 van de Orange modem. Tijdens het instellen maakt hij heel even verbinding, maar daarna kl
Vraag
•
Modem
75
2
0
Beste, ik ben wonend in oude Berchem (2600), nieuwe klant bij Orange en sinds vrijdag 20.03.26 onstabiele tot geen internet verbinding, vooral de wifi, na een paar keer bellen met orange assist blijkt beschadigd kabel in de buurt, deze is nu een week bezig en nog geen beterschap. Gevolgen, ontelbaar
Vraag
•
Snelheid
106
3
0
Beste, Ik ga volgende week naar Chatel in Frankrijk wat aan de grens met Zwitserland ligt. Is er een manier om te zorgen dat mijn gsm niet verbind met de Zwitserland? Klopt het dat bellen en smsen naar een Belgisch nummer in Zwitserland gratis is. Dat ik enkel betaal om te surfen? Bedankt alvast,
Vraag
•
Tips & Tricks
59
1
0
Ik ben tot 2 keer toe fout ingelicht door klantendienst. Eerst vroeg ik telefonisch een extra data kaart normaal 3 euro per maand maar de dame aan de telefoon zei me dat in de Orange shop het 1 eur is ... Ik naar de Orange shop, 1 uur in de rij ... de bediende in de winkel wist van niets, 3 eur dus
Vraag
•
Suggestie
97
1
0
Vrienden, Ik heb een vraag. Ik zou enorm graag met internet overschakelen naar Orange, maar ik heb een issue die mij tegenhoud dit te doen. Als wij bij Telenet of Base internet hebben, dan hebben wij hier eigenlijk nul komma nul problemen mee. Maar, wij hebben al 2x internet via Hey! gehad, wat hetz
Vraag
•
Signaalsterkte
107
2
0
Ik wil een vast ip toekennen aan enkele toestellen. Zo gezegd, zo gedaan: router benaderen jouw lokaal netwerk vast ip-adres klikken op + naast de betreffende lijn (ip adres hoeft niet veranderd te worden, dus ik laat alles zo) ToepassenMaar dan krijg ik een popup met de melding 'toekenning van vast
Vraag
•
Instellingen
47
0
0
ik heb de laatste dagen korte onderbrekingen van mijn kabel internet. Aantal maanden terug had ik dat ook. Toen was het ineens opgelost maar nu heb ik het weer. Als ik op mijn modem inlog en de DOCSIS log bekijk zie ik een hele rij van berichten deze morgen. Hieronder een lijst. Maar dit is al vanaf
Vraag
•
Signaalsterkte
169
3
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Orange guy's ... hoe kan ik nu mijn email adres veranderen, bedoel hoe kan ik die aanpassen ..? alvast bedankt voor de hulp ... wederom mvg Eddy
Vraag
•
Instellingen
87
2
0
Schandalig!!! Regelmatig geen internet thuis geen wifi, 100 keer bellen en dan lossen ze dat op maar eerst wachten uren lang na eerste call 😡 jammer
Aankondiging
•
Wifi
53
1
0
Waar kan ik een klacht indienen? Ik heb sinds een maand geleden problemen met mijn netwerk. Er was regionaal blijkbaar een probleem. Sinds deze problemen werkt mijn bridge modus niet meer. En als je aan de klantendienst dit woord nog maar laat vallen blokken ze alles af of sturen ze je van hier naar
Vraag
•
Instellingen
97
2
0