Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Wat zijn jullie snelheden bij giga internet ?

Recent ben ik overgestapt van Telenet naar Orange en waar ik bij Telenet 900+mbps haalde zit ik bij Orange rond de 800mbps. Langs deze weg zou ik gewoon eens willen weten wat de snelheden zijn die de meeste klanten hier halen ? Modem staat in Bridge Modus signaal op Coax is perfect er is niks verand

Vraag

• 

Snelheid

104

1

0

• Twijfel switch orange

Hi Tribe, Ik ben aan het twijfelen om over te stappen van Telenet naar Orange. Bij Telenet krijg ik niet de mogelijkheid om mijn eigen netwerk te beheren zoals ik zou willen. Ik wil graag vaste IP-addressen instellen voor NAS etc. Online vind ik nergens of dit bij Orange wel kan, kunnen jullie me he

Vraag

• 

Tips & Tricks

76

2

0

• Kan internetproducten niet beheren

Wanneer ik mijn internetproduct wil beheren krijg ik steevast een lege pagina te zien of een foutmelding. Moblie producten kan ik wel beheren. En wanneer ik de klantendienst bel zijn ze zo vriendelijk om het voor mij aan te passen, maar dat helpt mij niet in het zelf te beheren. Iemand tips & tricks

Vraag

• 

Instellingen

69

1

0

• Mesh wifi 2 4 Ghz

Iemand een idee hoe ik de Orange mesh wifi enkel op 2.4 GHz zet? Dus 5.0 GHz uitschakelen

Vraag

• 

Instellingen

50

1

0

• Sneller internet a la Telenet van 2,5Gbps download

Met de aankondiging van de nieuwe tariefformules en voorwaarden bij Telenet deze week viel me ook hun sneller internet van 2,5Gbps op. Toen wij drie jaar geleden naar Orange overgingen was bij Orange de upload toch een stuk hoger dan het max bij Telenet. Nu lijkt het weer omgekeerd te zijn. Ik heb j

Vraag

• 

Download

104

1

0

• Miserabel internet

Al geruime tijd ervaren we dat het internet echt slecht gaat regio Hasselt / Diepenbeek. Ping spikes van 1000ms+, packet loss, internet dat volledig uitvalt. Onze buurt whatsapp groep staat vol met vragen: "Nog iemand geen internet?". Kunnen jullie hier iets aan doen, zodat we niet elke week hoeven

Vraag

• 

Snelheid

84

3

0

• Fiber aansluiting Mechelen

ik kreeg onlangs een kaartje van Telenet in de brievenbus dat echte fiber beschikbaar is. met een mooi voorstel. ik weet dat Orange gebruik maakt van het zelfde netwerk als telenet. fiber in de straat is geplaatst door Wyre/Fluvius. zijn er hier ook mensen waar ook fiber beschikbaar is via telenet o

Vraag

• 

Suggestie

78

0

0

• Modem herkent het Orange WiFi netwerk niet

Mijn Orange WiFi lijst, er staat alleen maar de geust account tussen, en als ik deze wil selecteren, klopt het wachtwoord niet,..ook al heb ik het nog maar net nagekeken via 168.192. Iemand een idee wat ik hier omtrent kan doen?? Alvast bedankt.

Vraag

• 

HOME Flybox

43

0

0

• Probleem internet

Ik heb al de hele dag geen internet agv een storing bij jullie…. Dat betekent al een hele dag werkloos. Ik denk dat een compensatie op z’n plaats is

Vraag

• 

Wifi

70

2

0

• Installatieservice

Ik had 3 data opgegeven voor de installatie van de wifi, komen ze op een andere dag langs. wat een slechte service en hiervoor moet je dan betalen…

Aankondiging

• 

Installatie

41

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K