Zijn er nog mensen die dit soort fenomeen hebben? Al 3 dagen op rij dat de snelheid zakt naar ongeveer 20Mb/s terwijl ik een abo heb van 500Mb/s, strange :-(
Vraag
•
Suggestie
75
1
0
Hoi hoi Sinds kort verlies ik steeds verbinding met mijn wifi. Hij connecteert even, en nadien weer een periode dat mijn telefoon, laptop, tv,... verbonden zijn zonder internet. Ik heb de router al enkele keren opnieuw opgestart, maar nog steeds dezelfde problemen. Ook heb ik even opgezocht of het e
Vraag
•
Modem
84
1
0
Hallo ik heb problemen met online games zoals fortnite mijn verbinding gebruikt cgnat hierdoor krijg ik vpn-melding en kicks kunt u mijn verbinding aanpassen zodat ik een publiek ipv4 adres krijg alvast bedankt
Vraag
•
HOME
73
3
0
Sinds 2 dagen is mijn internet een flipperkast. Zowel het wifinetwerk als de ethernetkabels hebben de ene minuut internet en de volgende niets meer. Modem uittrekken en opstarten geeft geen oplossing. Terug zetten naar fabrieksinstellingen helpt ook niet. En de technische hulp voa 5000 geeft niet th
Vraag
•
Signaalsterkte
133
3
0
Niet helemaal zeker waar ik hiermee terecht moet maar sinds de cloudflare issues van gisteren heb ik problemen met het connecteren van mijn Bambu Lab Printer. Zowel de softwrae Bambu Studio als de printer zelf, Bambu Lab P2S geven meldingen dat er geen connectie kan worden gemaakt met de cloud diens
Vraag
•
HOME
113
1
0
Hallo, Ik ondervind sinds enige tijd problemen met mijn internetverbinding in de avonduren. Tijdens de dag verloopt alles normaal en mijn interne netwerk functioneert volledig stabiel. Het probleem doet zich echter 's avonds en 's nachts voor en kan 20 minuten tot enkele uren aanhouden. Ik heb meerd
Vraag
•
Snelheid
91
0
0
Geaccepteerde oplossing
na aanvraag van wiffi booster moest de modem vernieuwd worden, bijna een week verder, 2 nazichten van technieker heb ik nog steeds geen internet, er wordt steeds een ticketje aangemaakt en ik moet steeds wachten... iemand ervaring mee?
Vraag
•
Wifi
143
12
ik heb reeds een jaar geen toegang meer tot de klantenzone. Sinds ik mijn gsm nummers heb overgezet naar Hey! telecom, geraak ik niet meer op het portaal. Reeds 10tallen frustrerende telefoontjes later met de helpdesk, geraakt dit niet opgelost. een nieuwe gebruiker aanmaken lukt ook niet, iedereen
Vraag
•
Instellingen
154
8
0