Wordt de Home Flybox nog aangeboden ? Dochter had dit vroeger op kot en werkte goed, zou dit nu ook wensen omdat ik geen vast internet kan krijgen Maar op de website vind ik niet terug hoe het te bestellen en wanneer ik op meer info klik, kom ik de pagina van het gewone internet terecht Bedankt alva
Vraag
•
HOME Flybox
76
1
0
Al 2 dagen geen internet en bij orange na meerdere malen bellen en beloven van dat het opgelost gaat zijn nog steeds niets. Wie bij orange kan dat oplossen. Hebben gewoon een gewone modem laten vervangen door een zwaardere modus voor gigafiber te hebben en nu hebben we niets. Leuk hoor.
Vraag
•
HOME
109
1
Hallo, Ik heb een Technicolor modem CGA437A (Orange/hey) met volgende info: Model: CGA437A Leverancier: Technicolor Software versie: CGA437AORB-21.3-13.0-R019F-RQ-EMKan iemand bevestigen: Of CGA437AORB-21.3-13.0-R019F-RQ-EM momenteel de nieuwste/laatste firmware is die Orange uitrolt? Zo niet: welke
Vraag
•
Instellingen
76
2
0
Geaccepteerde oplossing
Kan ik profiteren van een korting als lid?
Vraag
•
Tips & Tricks
158
1
Weet er iemand hoe je NAT type kan veranderen? ben al paar dagen aan het zoeken en vind maar nergens een oplossing.. best irritant kan zo bijna niet online gamen. als ik hier geen antwoord krijg ga ik toch overstappen van provider...
Vraag
•
Instellingen
95
2
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Ik heb gisteren via de klantenzone mijn Orange TV omgezet naar Orange Lite. Er werd mij gevraagd om de TV box terug te sturen. Enkele uren later had ik al spijt van die beslissing omdat Orange Lite toch niet zo ons ding bleek te zijn. Via de klantenzone wilde ik terug schakelen naar Orange TV maar d
Vraag
•
Instellingen
168
4
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, zijn de problemen in de westkust al opgelost? Wij zijn over gestapt naar snellere internet verbinding, maar ik ervaar geen grote verschillen.
Vraag
•
Snelheid
147
5
0
Ik wil op de nieuwe Livebox Technicolor CGA437 modem de guest account splitten in 2.4Ghz en 5Ghz kanalen zoals dit ook kan voor de main wifi. Is dit mogelijk en zo ja hoe? grts
Vraag
•
Tips & Tricks
91
1
0
Hallo sinds een tijdje kan ik geen play store apps updaten via wifi. Via Data of een Vpn dat lukt allemaal prima. Wij hebben in ons huishouden 5 android toestellen met allemaal het zelfde probleem. Alle toestellen kunnen geen play store apps updaten via dezelfde Wifi modem Weet iemand wat het kan zi
Vraag
•
HOME Flybox
127
3
0
Beste orange Wanneer komt IPv6 beschikbaar in Vlaanderen? Het is nu 6 jaar sinds ik klant ben, iedereen ondersteunt IPv6 maar Orange nog altijd niet. Jammer
Vraag
•
Installatie
167
2