Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Constante request naar NTP servers

Weet iemand de reden waarom er constant een request loopt naar de NTP servers vanaf de modem? Lijkt me nu ook wel overbodig.

Vraag

• 

Instellingen

72

1

0

• Internet down

De laatste tijd veel problemen met internet in Dendermonde. Zijn er nog leden die dit ervaren?

Vraag

• 

Signaalsterkte

136

4

0

• Probleem mailverkeer

Ik ben pas overgeschakeld naar Orange en heb sindsdien problemen met het mailverkeer. Ik kan slechts vijf mailadressen per keer gebruiken. Ik kom tot de vaststelling dat zelf niet alle mails bij de personen toekomen. Kent er iemand een oplossing?

Vraag

• 

Instellingen

35

2

0

• Ethernetpoort

Hey, ik probeer een nieuwe wifi verbinding op te stellen in mijn pas gekocht appartement. Wanneer ik mijn router in de Ethernet-poort steek dan zegt het dat mijn router niet verbonden is met ethernet. Ik zoek er van alles op op Google en het zegt dat het kan dat ik geen modem heb? Terwijl ik even ge

Vraag

• 

Installatie

50

1

0

• Packet loss via wifi & ethernet

Hi, Ik heb sinds enkele maanden last met een packet loss van 5-15% naar verschillende servers van games / social media waardoor ik lichte lagspikes / stuttering / buffering krijg. Ik heb verschillende traceroutes gedaan en krijg gemiddeld 5-15% packet loss naar bijvoorbeeld path of exile / valve ser

Vraag

• 

Snelheid

58

0

0

• Upnp

Beste, Ik ben net overgeschakeld van Telenet naar Orange. Nu wil ik bij orange ook upnp aanzetten (voor xbox multiplayer), maar als ik naar 192.168... ga dan moet ik CGN-IP uitschakelen om bij de pagina te geraken om upnp in te schakelen. Ik deed dat, maar toen zag ik dat ik geen ip adres meer had e

Vraag

• 

Instellingen

200

2

0

• Netflix bij orange

Hallo, Ik wil graag de netflix optie toevoegen aan mijn orange abbo.. Maar ik zie in de klanten zone nergens staan waar ik dit kan op zetten. Ik heb al berichten gestuurd naar Orange maar daar krijg ik geen gehoor. Wie kan mij helpen? Greetz Kristof

Vraag

• 

HOME

87

1

0

• Problemen Duffel

Al ruim een week hebben we problemen. Fluvius startte hier werken en dezelfde dag waren er problemen met tv en internet. Op en af. Hoe kan het dat dit zo lang duurt om het probleem op te lossen? Elke keer krijg ik ook hetzelfde verhaal van de klantendienst: We sturen een technieker. Overmorgen. Ik b

Vraag

• 

Signaalsterkte

48

1

0

• Zen Fiber 400 upgrade naar 500

Hoi allemaal, Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik heb momenteel een Zen Fiber 400/20Mbps voor €55 pm. Via mijn account zie ik dat ik nu ook 500/50 voor hetzelfde geld kan hebben, Jippie eindelijk is de hogere upload hier beschikbaar (Zuid)! Maar als ik dit probeer ik mij account zegt hij dat ik

Vraag

• 

Snelheid

59

1

0

• 3580

Hoe komt dat de internet meerdere keren per dag uitvalt voor telkens enkele minuten?

Vraag

• 

Signaalsterkte

73

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K