Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • WiFi

Hoi wij zitten nu ongeveer een maand en een half bij orange. Nu hadden wij in het begin 2 wifi namen een met 5.0 achteraan en een met 2.4 achteraan. Dit zou een snel en een verre WiFi zijn. Degene die snel is de 5.0 is nu sinds een week verdwenen en niemand in het huis kan deze nog zien in zijn inst

Vraag

• 

HOME

1.7K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Flybox opzeggen

Hallo Ik zit op kot en heb hier sinds september een Flybox staan. Ik ben er supertevreden van, WiFi loopt geweldig en heb geen opmerkingen. Nu zit ik met een dilemma dat ik misschien mijn kot moet opzeggen en terug naar huis zou keren, maar dan heb ik de Flybox dus niet meer nodig. Dus ik vroeg ik m

Vraag

• 

Suggestie

7.5K

4

0

0

• Bride mode performanceverschil

Beste, Weet iemand of het activeren van de bridge modus een performanceverschil geeft? Ikzelf heb er toch al een firewall achter hangen. Sluit ik mijn digicorder dan rechtstreeks aan op de firewall? Ik had gelezen dat alle poorten gedeactiveerd worden. Met vriendelijke groeten,

Vraag

• 

Modem

843

0

0

0

• WIFI printer verbinden

Ik heb net een nieuwe printer, en krijg deze niet verbonden met het WIFI netwerk omdat hij het netwerk niet vindt. (Bij de vorige printer lukte het ook niet, daar werkte ik via een hotspot. ) Ook mijn werkGSM vindt het juiste netwerk niet. Het lijkt alsof sommige toestellen het netwerk vinden, en an

Vraag

• 

HOME

1.6K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange Mesh werkt niet meer

Hallo Sinds bijna een jaar hebben we 4 mesh doosjes van Orange. - in de huiskamer met kabel naar de modem die in de kelder zit - in de keuken - in slaapkamer 1 - in slaapkamer 2 De meshes vormen zo een soort vierkant. Elke mesh behalve de eerste is met kabel aan een PC verbonden zodat we niet door h

Vraag

• 

HOME

2.1K

1

0

0

• Geen Internet verbinding

Révélation (Surlignez pour lire) Op de Siligence modem branden er maar 4 lichtjes: power, Lan2, Lan3, Lan3 (op die lanpoorten zitten er effectief toestellen op aangesloten), de andere LEDs branden niet. Af en toe gaan alle LEDs even aan en uit (knipperen 1 keer), soms knipper de power LED eens, nadi

Vraag

• 

Modem

2.4K

1

0

0

• Mesh koppelen aan andere router?

Ik vraag me af of ik de Orange Mesh toestellen ook aan een andere router kan koppelen? Ik heb een nieuwe router (MikroTik AC2) gekoppeld aan aan mijn orange Siligence modem (in bridge mode), en ik vraag me af of ik de Mesh toestellen ook aan de MikroTik kan koppelen ipv de Orange router?

Vraag

• 

HOME

2.3K

3

0

0

• Fouten in modem CM State is UpstreamPartialService

Hoi, IK zie in mijn modem steeds onderstaande log fouten en ook hapert het internet precies. Orange heeft een dossier gemaakt en naar telenet doorgestuurd. Maar hoor het niks van. Jullie nog tips of wat het kan zijn ? Met speedtest krijg ik onderstaande resultaten,PING is 19 msJITTER is 28 ms DOWNLO

Vraag

• 

Modem

1.9K

2

0

0

• Orange fiber modem vervangen

Beste, ik zou graag mijn Nokia fiber modem vervangen door mijn eigen router. ik heb gelezen dat het mogelijk is door de orange modem te vervangen met een fiber media converter. (fiber to utp ) Heeft er iemand ervaring mee? Dank bij voorbaat. Frank

Vraag

• 

Modem

2.6K

2

0

0

• Plots geen wifi meer (mesh opstelling)

Hallo allen, Vooraleer orange technische dienst te contacteren, even hier vragen. Gisterenavond plots geen Wi-Fi signaal meer? Vind ook mijn Wi-Fi netwerk niet meer, is niet meer zichtbaar. Het enige wat ik gedaan heb, is één van de mesh modems verwijderd omdat er moet geschilderd worden. Wel terug

Vraag

• 

HOME

6.1K

4

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K