Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Mesh wifi / aansluitingen op module

Ik ga binnenkort zonnepanelen plaatsen en de omvormer moet een netwerk aansluiting krijgen. Nu op de plaats waar de omvormer komt heb ik geen netwerkkabel liggen maar wel een mesh module van orange staan. Hierop zitten 2 gigabit ethernet poorten. In het overzicht op de webapplicatie zijn de 3 beschi

Vraag

• 

HOME

1.4K

1

0

0

Nieuwe modem werkt nog steeds niet na 4 dagen - wat te doen?

Ik weet niet of dit het juiste forum is voor deze vraag - maar ik heb deze week al zo'n 20 keer gebeld met de klantendienst en die lijken me niet echt verder te kunnen helpen. Op dinsdag is een nieuwe modem geinstalleerd omdat de oude niet meer goed werkte. Echter blijkbaar was het MAC adres van de

Vraag

• 

Modem

6.8K

4

0

• Port forwarding modem

hallo, Ik heb een probleem met port opening want ik heb dat nodig om poorten te openen op mijn Linux os Ik heb verschillende methodes bekeken en gebruikt maar de poorten blijven gesloten bij mij Ik snap niet echt wat de probleem is want ik wil port opening op mijn pc met ethernet kabel zonder wifi g

Vraag

• 

Modem

6.5K

2

0

• Bridge mode op Orange modem

Hallo Ik maak een aantal maanden gebruik van de bridge mode op de Orange Router zonder enige problemen. Op poort 4 zit dan een eigen router. Gisteren gaf de andere router die op poort 4 zit aan dat er een probleem was met de DHCP van mijn IPS router. Waardoor ik geen internet meer had. Ik heb een fa

Vraag

• 

Modem

2.3K

0

0

• Flybox 2de verblijf

Hallo ik vertrek binnenkort weer naar de just voor een paar maand en wil daar ook internet hebben. Dus ik zou de flybox aankopen €39 + dan maandelijkse abbo. Maar in september kom ik terug en heb ik niets meer nodig tot volgend jaar voor weer hetzelfde te doen. Wat is daar de beste oplossing voor? W

Vraag

• 

HOME

1.7K

1

0

0

• Mesh wifi naam en wachtwoord veranderen

Ik heb sinds gisteren de Mesh Wifi en heb al verschillende keren geprobeerd om de naam en het wachtwoord te veranderen maar het wil maar niet lukken. Volgens de uitleg op de site moet ik naar orangemeshwifi.local gaan maar hier kan ik enkel het wachtwoord veranderen voor de instellingen van de WiFi

Vraag

• 

HOME

3.5K

3

0

0

• kan niet online op nintendo switch door nat type D wat te doen?

Hallo ik wil op nintendo switch online maar dit zou niet lukken omdat ik nat type d heb en zou a of b moeten zijn. ik ben een echte leek op dit gebied dus heb totaal geen idee wat ik kan of moet doen. heb een tcg300 modem alvast bedankt

Vraag

• 

HOME

3.7K

1

0

0

ondersteunt de Orange modem (TCG300) PoE (Power over Ethernet)

Beste, Op de bovenste verdieping is een netwerkverbinding via kabel voorzien met het WIFI signaal is erg zwak. Daarom zou ik een WIFI access point willen plaatsen. Dit model krijgt stroom via de netwerkkabel, niet via het stopcontact: https://www.coolblue.be/nl/product/771335/netgear-wac510.html Maa

Vraag

• 

Modem

3.1K

1

0

0

Wifi maar geen internet

Ik heb vandaag geen toegang tot internet via wifi. Ik heb al 2 maal de modem uitgetrokken (alle kabels) en terug op gestart. De US knop knippert en de online knop brandt niet. Iemand een idee of ik het zelf kan oplossen? Alvast bedankt

Vraag

• 

HOME

3.1K

3

0

0

• Mesh applicatie

Gisteren las ik op de site van Orange dat er een mobiele app bestaat om je mesh beter af te stellen, de app vind ik nergens terug. Ik heb hier mesh met 5 module’s maar de verbinding is een ramp!! Maximum 28 mbps. kan iemand mij een link sturen voor de app store van de mobiele app.

Vraag

• 

HOME

2.4K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten