Beste, We zijn verhuisd en hebben dringend internet nodig maar helaas zijn jullie niet bereikbaar per telefoon en noch krijg ik een telefoontje terug van jullie na mijn bericht via voice-mail, Is het mogelijk via jullie een afspraak te regelen ?
Vraag
•
HOME
1.1K
3
0
0
Sinds enkele weken valt het wifi signaal heel vaak weg voor enkele seconden/minuten zowel op gsm als op smart tv als op mijn laptop. Héél erg vervelend! Alles wat ik stream blijft meerdere keren per aflevering/film hangen, webpagina's laden duurt soms een eeuwigheid of gewoon niet, en binnekort star
Vraag
•
HOME
768
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wij zijn enkele dagen geleden overgestapt naar orange wat perfect verliep maar nu krijg ik meldingen in spellen dat ik het NAT Type moet veranderen van NAT Type 3 naar NAT Type 1. Ik heb daardoor ook meer connectivity issues gekregen. Ik heb al op de online instellingen van mijn modem gekeken en op
Vraag
•
Modem
5.4K
2
0
Bestaat er een formule waarbij je enkel gebruik maakt van internet?
Vraag
•
HOME
1.8K
1
0
0
Ik heb daarnet een video gezien waar dees kan veranderen voor internet snelheden. Ik will graag weten hoe.
Vraag
•
Snelheid
1.7K
1
0
0
Hoi Daar het prijsverschil tussen Telenet en Orange wel behoorlijk groot begint te worden overweeg ik sterk om vast internet en fixed phone bij Orange af te nemen. Ik zou gaan voor vast internet met de boost optie (400 mbps/40 mbps). De lineaire televisieaansluiting zou ik via Telenet willen behoude
Vraag
•
Fixed phone
2.3K
1
0
0
Ik heb meermaals binnen gebeld ivm de wifi thuis . Krijg Franstalige aan de lijn dan word ik doorgestuurd naar Nederlands word de lijn onderbroken na 30min aan de lijn. Bel ik terug weer Franstalig weer 30min aan de lijn nog niemand gesproken. Dit probleem blijft zich voordoen. Bel ik eerder terug w
Vraag
•
HOME
1.5K
3
0
0
Misschien een beetje een rare vraag, maar vind het niet zo meteen terug. Gebruikt Orange vaste of dynamische ip adressen?
Vraag
•
Modem
1.5K
3
0
0
Sinds gisteren is de Wifi op mijn Orange modem plots uitgevallen.. Het lampje op de modem van "WiFi" brand dus ook niet meer. Het internet via de ethernet kabel functioneert wel. TV werkt ook, maar geen Wifi. Ik heb de modem eerst gereset via de pijtjesknop, zonder succes voor het probleem. Daarna h
Vraag
•
HOME
1.9K
2
0
0
Ik heb de overstap vorige maand gemaakt van Telenet naar Orange... Is het normaal dat Telenet nu nog een factuur maakt van 60 euro? Terwijl ik de modem wel effectief heb binnengebracht? Uitleg bij de factuur: Vergoeding Modem aan restwaarde op 17/05 aan 60,00 euro... Iemand een idee???
Vraag
•
Modem
2.5K
1
0
0