Geaccepteerde oplossing
Regelmatig zowel op smartphone wìfi al smart tv verlies verbinding met wifi dan op mijn smartphone zie ik een uitroepteken naast het wifi singaal. Spijtig heb ik regelmatig dit probleem zelfs met kabel aansluiting op smart tv en desktop. Kan het zijn dat de router defect is?
Vraag
•
HOME
1.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo mijn WiFi extender geeft geen WiFi meer , ik kan mijn telefoon aan het netwerk inloggen maar het geeft mij geen wifi. mijn computer die wifi krijgt door een kabel will ook niet werken waar hij ziet wel dat hij aangesloten is. ik weet niet of de knopjes er iets te maken heeft maar het huis symb
Vraag
•
HOME
856
1
0
0
Internet is weggevallen sinds 12 uur en komt niet terug , op modem brandt het wifi lichtje niet. Modem meerdere keren aan/uit gedaan maar geen resultaat
Vraag
•
HOME
806
1
0
0
Beste, ondervindt nog iemand problemen met WiFi en internetverbinding? alvast bedankt! mvg
Vraag
•
HOME
1.1K
2
0
0
Beste Orange, Deze ochtend beleefde ik een zeer onaangename voormiddag, dankzij Orange... Er zou iemand passeren tussen 8u en 12u om mijn Wifi te installeren. Hiervoor vroeg ik vrij op het werk. Ik werk namelijk van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 18u. Ik was thuis op het afgesproken uur. Om 8
Vraag
•
HOME
1.5K
2
0
0
Hallo, sinds deze ochtend downloadsnelheid = 0,2 - 2 Mbps, terwijl uploadsnelheid = 7 - 9 Mbps. Modem-reset deed niets. Hoe lossen we dit op?
Vraag
•
HOME
2.1K
6
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste orange community, Ik heb zelf een Compal modem voor vast internet via de Coax kabel. Deze staat momenteel in "mac passthrough" (i.e. enkel modem, geen Wifi, geen router). Ik meet in deze stand nog steeds 9 watt verbruik aan electriciteit, hetgeen aan de hoge kant is voor simpele modem. Nu vroe
Vraag
•
Modem
1.6K
1
0
0
2de maand op rij korting niet gekregen. De 1 ste luide het: bij de 1ste factuur krijgt u deze korting niet. Vandaag weeral voor de zoveelste keer gebeld, na 4 doorschakelingen eindelijk iemand die moeite deed maar nog steeds niet de korting gekregen die liep tijden het afsluiten van het contract. No
Vraag
•
HOME
605
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey hey, Al enkele jaren trouwe tevreden Orange klant. Vroeger TV-GSM-INTERNET en sinds vorige week enkel GSM-INTERNET. Tijdens de installatie is er een coax verdeler / versterker geplaatst. Omdat ik nu geen kabel tv meer kijk vroeg ik me af of deze versterker tussen mijn opstelling uit mag gehaald
Vraag
•
Modem
2.4K
2
0
0
Ik overweeg de overstap van Telenet naar Orange. Ik heb begrepen dat Orange geen modem-only heeft, maar dat de modem in bridge mode kan gezet worden. Ik heb de info pagina hierover al gelezen. Maar is die bridge mode echt gelijkwaadig aan de modem-only van Telenet? Wordt in Bridge mode de wifi modul
Vraag
•
Modem
4K
3
0
0