Geaccepteerde oplossing
Hallo Ik zou op de Orange router de DNS servers willen instellen op basis van URL, maar dat lijkt niet te lukken wanneer ik dit ingeef onder "Your Local Network → Advanced → Parameters DNS". De foutmelding die ik krijg is "Please enter two valid custom DNS IP addresses." Met enkel een IP address luk
Vraag
•
Instellingen
2.3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, vraagje, ik heb een upgrade gedaan met de dienst internet boost. Ik heb daarvan ook een bevestiging ontvangen per mail van Orange. Hoe kan ik nu merken dat ik ook effectief geniet van deze dienst. Als ik een snelheids test uitvoer kom ik in het beste geval aan gemiddeld 78 mbps download en 17
Vraag
•
HOME
1.9K
1
0
0
Ugh aan iedereen! Totem is hier om wat informatie te delen over de nieuwe modem 😊. Met de nieuwe Livebox Cable krijg je: Tot 6 Wifi-gastnetwerken Minder storing in de modem zelf Betere ontvangst van het Wifi-signaal Geen verschil in dekking maar betere snelheid bij dezelfde signaalsterkte + gevoel
Vraag
•
Modem
9.1K
7
0
Ik kan geen Netflix of Youtube kijken op de Tv omdat er steeds een netwerkfout komt. Heb de Tv box al gerestart, de stekker ervan eruit getrokken,… maar niks helpt. Ook snap ik de stappen niet echt die ze geven. Als ik op ‘problemen oplossen’ klik komt Smart hub-verbindingstest. En geeft de foutcode
Vraag
•
HOME
1K
2
0
0
Ik heb orange gebeld om over te schakelen naar wifi 1G. Binnen 10 dagen komt de technieker langs met de nieuwe modem. Ondertussen heb ik mijn nieuw contract gekregen maar werd mijn wifi boost reeds verwijderd. Daar ik zelfstandige ben is mijn multiproduktvoordeel nu weg voor 2 weken. Komt het multip
Vraag
•
HOME
1.1K
3
0
0
Zijn er al technische details bekend van de nieuwe Gbit modem? Bvb, wat zijn de mogelijkheden om op mijn eigen router een publiek IP adres te krijgen? Werkt dit op dezelfde manier als de huidige "modem 2" (dwz bridge only modus met slechts 1 actieve pooort)? Of is het, zoals bij Telenet, mogelijk om
Vraag
•
Download
5K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Daarnet even met Orange klantendienst gebeld, na tal keren doorverbinden kreeg ik iemand aan de lijn. Mijn vraag was dus, als ik Orange Gigabit neem. Moet ik dan de kost nog betalen van de modem. Zijn antwoord was ja, en je moet ook nog eens de technieker betalen. Dat zou op 108 euro komen, i
Vraag
•
Installatie
14.7K
6
0
0
Het SSID netwerk dat op mijn modem geconfigureerd was, is verdwenen.
Vraag
•
Modem
1K
2
0
0
Hallo, ik heb vorig weekend het Orange Mesh Wifi systeem (3€ per maand) besteld. En dit werd vandaag geleverd. Wel, ik ben daar nu eens heel tevreden over. Zelfs met het 2-pack is mijn huis en tuin nu volledig WiFi bereikbaar. (Tuin van 550 vierkante meter). De master staat in het midden van het hui
Vraag
•
HOME
3.3K
2
0
Hoi, Sinds kort ben ik overgeschakeld naar een Love pack bij Orange, allemaal zeer tevreden van. Alleen is mijn wifi in het appartement niet zo sterk. De eigen Orange Mesh-wifi zijn géén oplossing (niet de plaats ervoor en geen zin om 3 euro/maand te betalen) Ik zou één van deze 2 kiezen: Fritz!Repe
Vraag
•
HOME
807
1
0
0