Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Airbox

Ik heb een Airbox.home van een technieker ontvangen toen internet in de buurt niet werkte er zit een itsme kaart . Hoe kan in dit hergebruiken en of verder gebruiken. Moet ik een ander sim kaart kopen en dus met ander nummer .Bij de Orange shop krijg ik geen antwoord zij kennen dit apparaat zelfs ni

Vraag

• 

HOME

1.1K

1

0

0

• Snelheid internet thuis

Hoi, Ik ben reeds ruime tijd tevreden Orange klant. Echter viel me onlangs op dat ik al nooit downloadsnelheden haal van hoger dan 100mbps, ook niet met de kabel rechtstreeks op de modem. Terwijl dit voor zover ik weet toch zou moeten 150 Mbps downloadsnelheid, en 15 Mbps uploadsnelheid zijn? Of kan

Vraag

• 

Modem

1.8K

2

0

0

• Geen internet door fout van Orange

Goedemorgen allen, Ik gooi het hier even om eens te zien of er iemand al iets soortgelijks heeft voorgehad. Vorige week donderdag bel ik met de klantendienst om mijn digicorder op te zeggen, ik kijk nog amper gewone tv, de kinderen zitten altijd op netflix en disney+. Om een of andere reden werd ook

Vraag

• 

HOME

763

1

0

0

• Guest wifi instellen op Mesh

Beste, sedert deze week heb ik de omschakeling gemaakt naar het internet van Orange. De installatie (op zolder) is vlekkeloos verlopen. Echter in de living hadden we geen wifi en heeft de installateur een Mesh Wifi beneden aangesloten. Nu wou ik de wifi voor bezoekers instellen. Boven op zolder bij

Vraag

• 

HOME

3.3K

4

0

0

• Oplossing voor dekking Wifi huis. Mesh/Powerline/...

Laat mij even de situatie schetsen 🙂 Allereerst, ben ik correct als ik vaststel dat mijn Orange Modem TCG300 sneller internet kan leveren over wifi dan over bekabeld internet (UTP)? Via wifi kan ik via mijn desktop de volle 140 Mbps halen vanuit de andere kant van het verdiep waar de Orange Modem s

Vraag

• 

HOME

2.5K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Geen internet

Sinds vandaag hebben we geen vast internet meer, op de modem knipperen de 2 lichtjes van US en DS en het online lichtje is uit. Foute boel dus. Volgens klantendienst zou het met het IP adres te maken hebben en moet er een achterliggende dienst eens kijken, wat 3 werkdagennkan duren... Enig idee of i

Vraag

• 

HOME

1.4K

2

0

0

• Klacht

Ik ben verhuisd en de technieker is langs geweest om mijn internet te installeren op mijn nieuwe adres. Hij heeft het zelfde modem gebruikt als van me vorige adres. Alles was geïntstaleerd maar ik had geen internet verbinding, blijkbaar moest dit nog geactiveerd worden door Orange. ik moest 2a3 wach

Vraag

• 

HOME

926

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Omschakelen naar orange installatie wifi

Beste, We willen graag omschakelen van totaal pakket (internet + tv) van proximus naar orange. Hierbij zouden we alleen een internet aansluiting nodig hebben. Ik weet dat de tv kabel vanuit het distributiepunt aan de straat (grijze bakjes) tot op zolder er is. Kabel werd langs de gevel naar zolder g

Vraag

• 

Installatie

1.3K

1

0

0

• IPv6 instellingen?

Hallo, Ik was even wat aan het prutsen op m'n router en kwam tot de conclusie dat ik blijkbaar een IPv6 adres krijg? Waar kan ik de instellingen voor prefix delegation en router advertisment vinden? Of komt er deze week nog een officiële aankondiging dat IPv6 bij deze actief is? Jeroen

Vraag

• 

Instellingen

7.4K

3

0

0

• device or resource (DNS) not responding

Wifi valt constant weg want de DNS server reageerd niet dus een modem probleem. Iemand dit al voorgehad en een oplossing ervoor?

Vraag

• 

HOME

1.2K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten