Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Nieuwe klant

Ik ben 3 weken overgestapt naar Orange, tot heden nog steeds geen simkaarten ontvangen. Reeds verschillende malen naar de klantenservice gebeld, en tweemaal naar een Orange shop geweest, zonder resultaat. Wat een bende amateurs zijn dat.

Vraag

• 

Internet Everywhere

511

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Bellen via wifi

Ik zou graag bellen via wifi inschakelen maar krijg steeds melding “neem contact op met Orange B” ligt dit aan mijn abonnement?

Vraag

• 

5G

1.4K

3

0

0

Ongelimiteerde 4G/5G simkaart mogelijkheden?

Hoi, Ik wil binnenkort een evenement hosten onder vrienden op locatie en zou internet nodig hebben voor 30+ mensen. Het verbruik kan ik nog niet inschatten dus idealiter is dit via 4G ongelimiteerd. Is dit iets wat Orange aanbiedt? Bedankt

Vraag

• 

5G

627

4

0

• 4 dagen zonder internet

Hallo, Ik heb 2 flyboxen omdat bij ons in het dorp geen vaste lijn is. Nu is de lokale telefoonmast 4 dagen buiten dienst geweest dus 4 dagen geen internet. Dat komt dus neer op 40GB aan data die ik niet kon gebruiken. Ik begrijp dat er af en toe technische storingen zijn en dat Orange er alles aan

Vraag

• 

.Netwerk

338

2

0

• Slechte ontvangst

Hallo, Ik heb een eigenaardig probleem. Ik was jaren bezitter van een CAT S62 Pro tot de USB-poort de geest begon te geven. Toen heb ik een nieuwe Google Pixel 7A besteld en sinds dan had ik vaak slechte ontvangst van zowel oproepen als 4G. Ik werd vaak gebeld en telefoon gaat niet over, direct beri

Vraag

• 

.Netwerk

281

1

0

0

• Nieuwe klant

@Orange ik heb gisterenavond mijn simkaart geactiveerd maar ik kan nog niet bellen, want moet ik doen om deze te activeren? Ik ben Thuisverpleegster ik heb wel mijn gsm en mijn5G nodig bel de klantendienst als je niet kan bellen!!!!

Vraag

• 

.Netwerk

363

2

0

• Heel traag mobiel internet

Laatste tijden is mijn 4g heel traag Kan iemane mij helpen?

Vraag

• 

Internet Everywhere

291

1

0

0

• Wifibooster

Mijn wifibooster blijft rood knipperen wat moet ik doen om te verbinden

Vraag

• 

.Netwerk

565

2

0

0

Shape Intense

Hallo, Ik vroeg mij af of de formule Shape Intense nog bestaat? Zo niet, wat is het huidig alternatief dan? En ook nog, wordt de Icoyote app nog steeds aangeboden in deze abonnementen (of het alternatief)? Mocht het passen graag links hiervan. Bedankt!

Vraag

• 

Gebruik

867

3

0

0

5G werkt niet

Mijn 5G werkt niet. Ik heb normaal gezien nog meer dan 48 GB over en heb alles op tijd betaald (geen openstaande rekeningen). heb al gespeeld met alle opties van mobiele data in mijn iPhone en het staat erop dat de 5G aanstaat mij hij werkt in de praktijk niet.

Vraag

• 

Gebruik

1.3K

3

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K