Beste Als ik aan het bellen met iemand dan werkt mijn 5G/mobiel internet niet meer, de wifi werkt wel nog. Als ik daarna ophang werkt mijn 5G/mobiel internet terug. Iemand een idee hoe ik dat moet oplossen? Al gebeld naar de 5000 en alles werkt normaal volgens hun, ze weten zelf niet hoe dat zou kom
Vraag
•
Internet Everywhere
860
5
0
Hey, nieuw hier op Tribe. Ik val maar direct met de deur in huis... Ik ben nu bijna 3 jaar klant bij Orange. Heb een Love Pack (8 GB mobiele data, 500 Mbps vast internet en tv box). Nu zou ik voor mijn gsm abonnement willen over stappen naar Hey (15 GB data voor maar 5 euro). Maar ik vraag mij dus a
Vraag
•
.Netwerk
457
1
0
0
Het is al nu 2 dagen dat mijn 4g gewoon niet wilt werken valt weg de verbinding, Doe er aub iets aan orange want het is soms voor 2u weg moet geforceerd mijn gsm opnieuw opstarten. Dan werkt het plots terug ligt niet aan mijn gsm
Vraag
•
5G
399
5
0
Hallo, Sinds gisteren kort na upgrade naar windows 11 krijg ik geen internetconnectie meer. Ook niet na herhaaldelijk opstarten van pc en flybox. Nog mensen met issues na upgrade naar win11?
Vraag
•
Internet Everywhere
1.2K
5
0
Hallo, ik heb net mijn e Sim geïnstalleerd. Mag ik nu mijn oude fysieke Sim-kaart weggooien of houd ik die beter nog wat bij?
Vraag
•
.Netwerk
276
3
0
0
Wanneer we de grens overgaan, gaat mijn gsm niet automatisch naar het netwerk van het andere land, terwijl de instellingen juist staan. moet het zelf altijd opnieuw handmatig aanpassen.
Vraag
•
.Netwerk
346
1
0
0
Sinds 1/02 overgestapt van Telenet naar Orange . Van de vier telefoons werkt de Activatie enkel bij twee . Ikzelf kan helemaal niet doen!! Mijn man heeft geen 5 g . Al verschillende keren gebeld en er is een dossier . Maar er veranderd niets !! Alweer een week aan het wachten nu ! Heb al verschillen
Vraag
•
Suggestie
560
7
0
Hallo, graag had ik geweten of je de chats kunt opvragen van messenger. Gewoon de personen of de nr. Op het factuur staat alles op behalve de info over messenger mvg.
Vraag
•
Gebruik
238
2
0
0
Hallo Allen, Heb een Shape Intense formule, toch al bijna een 60 euro...en moet eerlijk zeggen dat de 5G in mijn regio Stekene (ten noorden van de N49) heel heel slecht is. Binnen haal ik een 12/0.53 en buiten een 22/2. Wat ik mij afvroeg is of er hier iets aan kan gedaan worden? Extra 5G antenne, e
Vraag
•
5G
406
2
0
0
Ik heb mijn oude iPhone overgezet op een nieuwe! Alles werkt behalve de Sim kaart ! Als ik deze insteek komt er bovenaan links geen Orange op de gsm en ik kan ook niet op internet via 4G ! De WiFi werkt wel ?? Wat doe ik verkeerd ?
Vraag
•
.Netwerk
265
4
0