Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Switch from orange to hey

I just saw that we get 15gb for €5 at hey!. Is this the same network as orange? Can I 'switch' to Hey and keep my orange number? If it is operated by the same company, why isn't there 1 company with Hey prices?

Vraag

• 

.Netwerk

1.2K

22

• hoge opkopende kosten buitenbundel door falende app van orange

januari kon ik mijn mobiel internet verbruik niet opvolgen bleef op 41mb hangen op mijn verbruik in de app nu al 46 euro buitenbundel zelfs medewerker kon me niet echt helpen

Vraag

• 

In het buitenland

318

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Abonnement

Als ik mijn abonnement wil veranderen van Orange medium naar Orange smal.... Behoud ik dan mijn voordelen die ik van Orange gekregen heb? Ik krijg namelijk elke maand 20 gb (levenslang)gratis bovenop de 50 gb die in het abonnement zit.... En ik krijg ook maandelijks 7€ korting gedurende 12 maanden .

Vraag

• 

.Netwerk

1.1K

5

• Wel bereik geen mobiel internet

Hallo, Ik zit hier met een uniek en merkwaardig probleem. Ik ben op 3 januari overgestapt van Proximus naar Orange en die overstap is schijnbaar oké verlopen want ik kan bellen en sms'en. Het enige vreemde is dat ik sindsdien geen 4G en 5G meer heb en ze mij bij Orange niet kunnen helpen omdat mijn

Vraag

• 

5G

471

2

0

0

data sim met teltonika router

ik heb sinds enkele maanden een teltonika rut950 router en ik slaag er nog steeds niet in om met m'n extra data sim toegang te krijgen tot internet... hoe komt dit? werken de data sims van orange enkel met hun flyboxes of ook met andere routers zoja, dewelke wel en waarom anderen niet?

Vraag

• 

Internet Everywhere

375

1

0

E-sim

Iemand de e-sim al in gebruik en hoe gaat dit in zijn werk ?

Vraag

• 

Gebruik

370

1

0

• Extra capaciteit zendmast bij grote evenementen

Goedemiddag, ik heb een specifieke vraag voor jullie. Begin dit jaar organiseerden we een relatief groot outdoor event. Dit was een zodanig succes dat er quasi geen 4G of telefooncapaciteit meer was op het terrein. Dit was het geval bij alle drie de netwerken (Proximus, Orange en Telenet). Het grote

Vraag

• 

.Netwerk

406

3

Surf extra card heeft 4g bereik maar geen internetverbinding

Ik haalde vanmiddag in een Orange shop een Surf Extra simkaart op, die werd daar succesvol gekoppeld aan mijn huidig abonnement. Ik steek de sim in de Samsung smartphone. Er is volgens de statusbalk wel verbinding met 4g, maar er is op geen enkele manier mobiele nternetverbinding. Roaming aan/uit ma

Vraag

• 

Surf Extra Card

479

1

0

0

• Surf Extra Card in EU

Hej Op de webpagina van de Surf Extra Card staat: "In de Europese Unie neem je je databundel overal gratis met je mee, onder dezelfde voorwaarden als in België." Betekent dit dat je bijvoorbeeld met de Connected Mobile Intense, waarbij je 100GB hebt in België en 39GB in de EU, dankzij de Surf Extra

Vraag

• 

Surf Extra Card

251

1

0

• Orange Thank you

Allen, Ik heb een paar dagen geleden een orange thank you cadeau (10GB mobile internet) geaccepteerd maar deze is niet zichtbaar op mijn app. Weet iemand hier iets van? Het is me ook opgevallen dat mijn abbonement data niet wordt gebruikt, dus ik denk wel dat het geactiveerd is en werkt.

Vraag

• 

.Netwerk

308

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten