Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Fraude via sms

Enkele tijd geleden werd er fraude gepleegd op mijn gsm via de smsberichten. Sindsdien kan ik geen berichten meer versturen, doch wel ontvangen. Na contact met orange-winkel + klachtendienst Orange is dit nog steeds niet in orde. Kan iemand mij de stappen online zetten die ik moet ondernemen om teru

Vraag

• 

Gebruik

1.2K

1

0

0

• Esim buitenland Namibië

Beste, Wij gaan binnenkort op vakantie naar Namibië. Is het raadzaam om daar ter plaatse een prepaid kaartje te kopen ? Want ik lees hier ook over een Esim. Is dit ook een beter optie voor daar en hoe werkt dit juist ? Ik beschik momenteel over een iphone12 mini. Zoals ik lees zou de Esim hier op mo

Vraag

• 

In het buitenland

2.5K

2

0

0

• Flybox zeer traag

Onze flybox is soms heel traag of reageert totaal niet. Ik heb de indruk dat het te maken heeft met drukte aan zee. Wie heeft hier nog ervaring mee en is er een oplossing ?

Vraag

• 

.Netwerk

1.9K

3

0

0

• 4g signaal booster

Iemand ervaring met 4g signaal booster (versterker)??

Vraag

• 

Internet Everywhere

2.9K

2

0

0

• Flybox welke externe antenne

Welke externe antenne kan je gebruiken om een beter 4g signaal te verkrijgen? WiFi signaal is ok. Dus enkel om het 4g signaal!!

Vraag

• 

Internet Everywhere

1.7K

1

0

0

• Roaming in UK Engeland

goedemorgen ik ben onderweg naar Londen en vraag me af of roaming kosten inbegrepen zijn in abonnement of extra, sinds brexit, worden aangerekend. mvg Jan

Vraag

• 

In het buitenland

2.6K

2

0

0

• SIM Card not delivered

I have ordered for a SIM card. I have not yet received it. I got email that it was delivered but not received. I think there may be something wrong with the address. Could you please do the needful?

Vraag

• 

Gebruik

980

1

0

0

• Wat is nieuwe klant voor Orange?

Kan iemand mij vertellen vanaf wanneer Orange iemand als ‘nieuwe klant’ beschouwt? Ik ben twee maanden geleden overgestapt van Go Light naar Go Plus. Ik krijg dit abonnement 5 maanden lang aan 15 euro/maand en moet hiervoor vanaf dan 21 euro/maand betalen. Dit weekend heb ik mijn vriend, die bij Tel

Vraag

• 

Suggestie

2.2K

2

0

0

• Internet buiten EU

Woensdag in New York geland en bij afzetten vliegtuig modus onmiddellijk alert van travel alert en internet geblokkeerd en zou 60€ opgebruikt hebben binnen 1 sec. Zonder internet naar hotel. Op wifi limiet verhoogd naar 100 euro. Bij het naar buiten stappen en van de wifi onmiddellijk alert dat weer

Vraag

• 

In het buitenland

2.6K

3

0

0

• Recent nieuw nummer en data werk niet in Duitsland

ik heb recent een nieuw nummer pre paid en vorige week was in Nederland geen data verbinding nu ben ik in Duitsland ook geen data verbinding nog 12gb data staan en roaming staat aan ! apn nagekeken

Vraag

• 

In het buitenland

897

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten