Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Opties Mobiel Internet en Boost

Ik kreeg vandaag deze sms van Orange. "Orange-info. Wil je altijd meer data? Dan zijn onze promo's iets voor jou! Stem voor 24/11 op de promo die jij verkiest en misschien win je wel een gratis activatie van jouw favoriet: www.orange.be/nl/jouwkeuze" Ik wou eens polsen wat de andere mensen zoal geko

Vraag

• 

Gebruik

3.1K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

meer mobiele data Arend

@AlexandraW en @Totem na de vele speculaties die gisteren ineens opgedoken zijn dat Cheetah meer data krijgt , 15 GB , heb ik vandaag officieel gezien op de website dat deze ook daadwerkelijk meer data heeft gekregen. Dat wil dus zeggen in een Love pakket krijgt men dubbele data met een Cheetah abon

Vraag

• 

Suggestie

10.5K

2

0

• Is data via Flybox echt onbeperkt?

Hallo Volgens de voorwaarden vermeld op de website van orange.be zou ik met mij flybox onbeperkt kunnen surfen. Weliswaar aan verlaagde snelheid wanneer de actieve bundels opgebruikt zijn, maar de connectie met internet zou moeten blijven bestaan. Niet dus. Nadat mijn 150G opgebruikt was werd ik aut

Vraag

• 

.Netwerk

6.8K

4

0

• Meer date bij Cheetah abonnement

Is er een vernieuwing in het Cheetah abonnement? Sinds vandaag opééns 15gb aan surfvolume gekregen.

Vraag

• 

Gebruik

17.7K

9

0

• Geen Youtube/Youtube Music + Messenger problemen

Dag iedereen, Sinds kort heb ik een probleem die ik enkel via 4G heb: Bij het openen van Youtube of Youtube Music, blijft het maar laden maar laadt hij uiteindelijk de pagina niet. Ik kan geen muziek meer beluisteren via 4G op Youtube Music sinds korte 2 weken. Ook normale video's op YouTube-app lad

Vraag

• 

.Netwerk

4K

3

0

• Bonus mobiel internet

Ik heb een love trio pakket met een koala abonnement. Nu heb ik onlangs gratis 1gb kado gekregen, maar kan het niet gebruiken. Eerst moet alles op zijn van mijn huidige abonnement vooraleer ik die gratis Gb kan gebruiken. Ik zie dus momenteel niet het nut van iets gratis krijgen als je het niet kan

Vraag

• 

Gebruik

3.8K

1

0

• Social media fun pass

Hey, Ik gebruik nu toch al even de social media fun pass waarbij enkele apps in zitten. Mijn probleem is dat 1 app daarvan niet werkt met de pass, TikTok namelijk en ik zit toch wel vaak daarop. En ik krijg nooit meldingen van alle apps, ik moet de app zelf openen om te kijken of ik er een melding v

Vraag

• 

.Netwerk

2.1K

2

0

• Mobiel internet in buitenland over abbo

Ik heb het Arend abonnement en ik verblijf momenteel in Duitsland. Ik zie op de app dat er ineens 50€ wordt gerekend voor mobiel internet in het buitenland, maar je surft en belt toch hetzelfde als in België? Ik snap dus niet vanwaar deze kosten komen.

Vraag

• 

In het buitenland

2.3K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Roaming uitgeschakeld maar toch verbruik!

Hoi check vandaag mijn verbuik via de orange app. Ik weet dat ik een aantal sms had gestuurd. Maar tot mijn grote verwondering zie ik ook data verbruik. Maar heb sinds mijn vertrek roaming uitgeschakeld vermits dit niet betaalbaar is in Turkije. het gaat maar over een klein bedrag. Maar toch wat nut

Vraag

• 

In het buitenland

16.2K

1

0

• Flybox MR200 v1 remote management & port forwarding werkt niet

Allen, Ik heb ruim 2 jaar een Flybox Archer MR200 LTE modem. Onlangs heb ik een RPI in de LAN geplaatst om om er van extern aan te kunnen. Op de RPI heb ik OpenVPN staan op UDP 1194. Op de modem heb ik de port forwarding ingesteld vie de virtual server optie voor UDP 1494 en SSH (extern poort 2222 e

Vraag

• 

.Netwerk

5K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K