Het was tot een tijd geleden mogelijk om de Fun Pass voor social media te kopen, zoals beschreven op jullie site in een redelijk recent artikel. Nu is deze optie verdwenen uit elke menu. Is het nog mogelijk dit op een of andere nog aan te kopen?
Vraag
•
.Netwerk
2.8K
2
0
Ik bezit sinds kort een Surf Extra Card van Orange en zit met de vraag of het data-verbuik nu wel of niet in de bundel is inbegrepen? Bij Orange staat het volgende vermeld. Surf met je tablet op het surfvolume van je abonnement. Met de Surf Extra Card kan je het surfvolume van je mobiel-abonnement d
Vraag
•
Surf Extra Card
6.1K
1
0
0
Hallo allemaal, Sinds gisteren maken wij thuis gebruik van Flybox. Qua verbinding en snelheid werkt dit zeer goed. Als ik vanochtend echter naar het verbruik keek was ik wel verrast. Sinds 13u gisterenmiddag zouden we zogezegd al 7GB verbruikt hebben! En dit terwijl we nog geen Netflix hebben aangez
Vraag
•
.Netwerk
5.8K
2
0
0
Beste, Ik probeer sinds een aantal dagen met mijn Ps4 te verbinden via remote play op mijn laptop. Ik doe dit door een hotspot op te zetten via een huawei E5885 mobiele router waar ik een surf extra kaart van orange in heb zitten. Internetten werkt prima tot zover maar met de ps4 verbinden lukt niet
Vraag
•
Gebruik
2.4K
1
0
0
Beste, Ben net verhuist en heb sinds eergisteren een flybox van Orange. Met mijn gsm en spelconsoles kan ik makkelijk en heel vlot op het net. Nu wil ik dat ook met mijn laptop doen maar daar knelt het schoentje... Wanneer ik de probleemoplosser van het netwerkcentrum laat zoeken geeft hij weer: "de
Vraag
•
.Netwerk
5.8K
1
0
0
Is er een mogelijkheid om Nest Protect te connecteren via de Flybox? Foutmelding: nest protect kan geen verbinding met wifi netwerk maken - controleer juiste wachtwoord en/of wifi netwerk verbinding heeft met het internet Wifi paswoord is correct + verbinding met internet. Dient er een poort of inst
Vraag
•
.Netwerk
4.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Laatste maand stond er dat we 100 gb intenet hadden tijdens de daluren. (van 18:00 - 06:00 en in het weekend). Nu staat er dat we onbeperkt internet hebben tijdens de daluren maar ik heb nergens gevonden dat het is ge upgrade. Dus is dit een foutje of is het echt onbeperkt?
Vraag
•
.Netwerk
6.8K
3
0
0
Beste, Wij hebben zakelijk een Flybox besteld met boots optie, echter via de standaard apn web.res.be krijg ik een 10.x adres zelfs geen CGNAT ip, spijtig genoeg ook geen ipv6 adres. Wat een beetje vervelend is om een dienst achter deze flybox te berijken. Hoe kunnen we dit laten omschakelen naar ee
Vraag
•
.Netwerk
2.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste mensen, Weet iemand of je een bijkomende flybox kan huren, naast de flybox die je als klant gekocht hebt? We hebben deze maand wat meer GB verbruikt en het is nu bijna op. Ik zit ook te denken aan een 2°simkaart voor de Flybox of een upgrate van 100GB bij de Flybox. We bestuderen ook alle opti
Vraag
•
.Netwerk
4K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik ben op zoek naar een manier om een laptop en vaste pc te voorzien van internet van onze vereniging. Momenteel maken we verbinding via een hotspot maar die kwaliteit is zeer miniem. Hoe pakken we dit het best aan? Ik lees dat je hiervoor een 'dongle' moet aanschaffen maar ben niet echt vert
Vraag
•
.Netwerk
12.1K
2
0