Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Flybox Orange

Iemand ervaring met Flybox van Orange? Kan ik die vandaag thuis gebruiken en volgende week op mijn internaat of binnen een maand in de Ardennen of op in mijn stacaravan of ben ik beperkt in de aantal locaties waar ik die kan gebruiken. Kortom: kan ik die ook meenemen naar gelijk waar ik ga ( vakanti

Vraag

• 

.Netwerk

1.9K

1

0

0

• Dolfijn 15

Ik zou graag overstappen naar Dolfijn 15 en vroeg me af of het nog steeds geldt om onbeperkt te surfen op facebook en twitter

Vraag

• 

.Netwerk

2.1K

1

0

0

• tempo easy / internet

beste, bij tempo easy heb ik voor 5 euro omgezet naar apps. Nu ik geraak niet op bv google kan dit?

Vraag

• 

Surf Extra Card

2.8K

1

0

0

• Flybox problemen

Ik heb sinds iets langer dan een maand nu de Flybox, en soms loopt het internet hiervan zo traag dat ik zelfs google niet kan openen. Ik wou mijn verbruik nakijken om te zien of daar het probleem lag, maar kan me niet registreren bij de Klantenzone. Deze blijft zeggen om een geldig GSM nummer in te

Vraag

• 

.Netwerk

3.9K

2

0

0

• Slecht mobiel netwerk

Ze vragen mij klanten nr maar ik kan zelf niet mijn factuur online bekijken komt op fout door teveel doorverwijzingen ??? Wat een kutboel ik ben de laaste maanden totaal niet meer tevreden van orange altijd slecht mobiel internet lig zeker en vast niet aan mijn toestel want ik het is altijd al zo ge

Vraag

• 

.Netwerk

2.1K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Honderden smsjes van Orange (nummer: 8090)

Ik heb gisterenavond mijn 4 GB surfvolume mobiele data opgebruikt op mijn smartphone. Ik werd daarvan verwittigd via een sms van orange van het nummer 8090 met volgende tekst: 'Orange info: je hebt je inbegrepen surfvolume volledig verbruikt'. Mijn probleem is dat ik die sms om de 5 minuten opnieuw

Vraag

• 

Gebruik

3.7K

2

0

0

• Flybox port forwarding

op mij flybox zou ik graag dmz gebruiken op een ipadres maar dit gaat niet ook kan ik geen poorten opzetten voor mijn cam's. Wie helpt mij. Marc

Vraag

• 

.Netwerk

1.9K

1

0

0

• Fritzbox + VoIP + Flybox

Ik twijfel om de overstap te maken van Proximus start naar Orange en de Flybox. Mijn huidige snelheden via VDSL zijn 58 down en 3,8 up. Als ik op de Orange site mijn adres invoer om de dekking te controleren krijg ik vier streepjes bij 4G. Maar dat zegt niks over de snelheden die ik kan behalen. Zel

Vraag

• 

.Netwerk

5.4K

1

0

0

• Ons 4G netwerk evolueert: installeer de update van je Flybox-modem voor 4 September

Hallo beste Tribers, Ons 4G netwerk is in ontwikkeling waardoor het vanaf 4 September niet meer mogelijk zal zijn om de Flybox B310 modem met ons netwerk te verbinden. Wil je je modem blijven gebruiken, moet je voor deze datum wel even een update installeren Alles wordt duidelijk uitgelegd in onze g

Vraag

• 

.Netwerk

19.2K

2

0

• fun pass social media

Het was tot een tijd geleden mogelijk om de Fun Pass voor social media te kopen, zoals beschreven op jullie site in een redelijk recent artikel. Nu is deze optie verdwenen uit elke menu. Is het nog mogelijk dit op een of andere nog aan te kopen?

Vraag

• 

.Netwerk

2.8K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K