Ik heb extra-card (in Love)voor I-pad. Eergisteren waren we in Koblenz-Duitsland en konden we verbinding maken.Thans zijn we aan de Moesel en sinds gisteren geen verbinding meer.Foutcode zegt "geen netwerk beschikbaar" of "geen services".De telefoon met Arend-abonnement werkt perfect en maakt verbin
Vraag
•
Surf Extra Card
4.9K
1
0
0
Hallo Tribers, Ik heb geweldig nieuws voor jullie. Maar voor ik jullie daar alles over vertel, vragen jullie je wellicht af wie ik ben? Mijn naam is Matthieu, ik werk bij Orange en een van mijn taken is om de klantervaring te verbeteren en te faciliteren wanneer jij op reis bent met je gsm (met ande
Vraag
•
In het buitenland
2.3K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Is het bij een flybox abonnement ook mogelijk om gelijk te kiezen voor een hoger data volume? Ik denk hierbij aan volumes van 500 GB tot 1TB per maand. Opzich zou ik hier best wel wat extra voor over hebben, dus ik vraag mij af of deze mogelijkheid er is. Ik weet dat je kunt bijkopen per 10GB
Vraag
•
.Netwerk
3.8K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik ben in Frankrijk en sinds ik over de grens ben heb ik geen mobiel internet meer. Dit had ik vroeger nochtans wel, en bij de IPad, die op hetzelfde abonnement zit, is er wel dataroaming. Ik heb normaal gezien onbeperkt gebruik. Ik heb een abonnement met mijn eenmanszaak en heb een IPhone X.
Vraag
•
In het buitenland
2.5K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Onlangs was mijn flybox stuk en ging naar de orange shop voor een nieuwe. Omdat dit nog 1 van de eerste flyboxen was (aangeschaft toen orange nog mobistar was :-)) raadde ze me in de winkel aan om mijn huidig easy internet @ home abonnement op te zeggen en een nieuw te nemen. Op deze manier had ik d
Vraag
•
.Netwerk
3.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen. Ik heb sinds kort een Flybox met abo. Werkt prima, via wifi op m'n iPad, via utp op de pc. Nu wil ik gebruik maken van Orange Cloud. Ik (probeer) te registreren op Cloud, maar... als ik daarna wil inloggen, krijg ik een waarschuwing dat ik de sms moet valideren die me gezonden is ! G
Vraag
•
.Netwerk
4K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hello , Ik woon sinds vele jaren buiten EU, en zou eind mei voor 2 weekjes naar Belgie komen. Bellen en SMS'en zal ik daar niet doen, doch ik breng wel een MIFI router mee zodat m'n echtgenote en ikzelf wifi hebben voor onze telefoons. (we rekenen op ongeveer 10 GB aangezien we er ook TV op kijken)
Vraag
•
Surf Extra Card
4.9K
1
0
0
Beste, Nu is er het Flybox 150GB plan. Gezien de snelheid van 4G dat ik hier heb, ongeveer 100Mbs tegenover de 30Mbs dat ik nu bij proximus heb lijkt me dit zeker interessant! Maar de 150GB die je per maand krijgt is nogal aan de lage kant. Zijn er plannen om met een steviger data plan ooit uit te k
Vraag
•
Suggestie
3.3K
2
0
hoi heb al 2 maanden een orange flybox werkt goed maar heb iets opgemerkt in windows data verbruik en het verbruik dat flybox home angeeft zijn compleet vershillend een weet niet welke klopt en dat ik mishien bedrogen wordt door orange kan iemand hier meer uitleg over geven
Vraag
•
.Netwerk
4K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb thuis een flybox@home modem met abonnement (20 euro) en zou een tweede flybox modem willen kopen om te gebruiken in ons (Belgisch) buitenverblijf. Kan deze op hetzelfde abonnement gebruikt worden? Koop ik dan een nieuwe flybox en simkaart aan? Wat is de prijs hiervan?
Vraag
•
.Netwerk
6.2K
2
0
0