Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Vraag i.v.m. Flybox

Graag zouden wij voor gedurende twee weken internet willen plaatsen in onze lokalen van de jeugdbeweging. Ik heb gelezen dat Flybox een mogelijke oplossing is. Toch vroeg ik me af of er betere alternatieven zijn vermits het maar voor een korte periode is. Kevin

Vraag

• 

.Netwerk

3.8K

1

0

0

• Booster voor de flybox

Hoi allemaal, Weet iemand op Tribe of er bij Orange verschillende boosters zijn? Ik las dat je een booster kunt huren als je een abo hebt voor Love. Maar is er ook voor Flybox? Heeft iemand al deze vraag gesteld? Of zijn er andere opties?

Vraag

• 

Suggestie

2.2K

1

0

• Flybox blijft verbinding met mobiel netwerk verliezen.

Sinds een maand gebeurt het meermaals per dag dat mijn Flybox plots niet meer verbonden is met het mobiele netwerk, en mijn internet dus weg valt. Enkel door hem opnieuw op te starten geraakt hij terug verbonden met het netwerk. Er zijn dagen dat ik dit al zeker 10 keer heb moetten doen, maar ook he

Vraag

• 

.Netwerk

3.4K

1

0

0

• Snelheid veel te laag

Flybox stond in de living, drie streepjes en 40+ Mbps down. Verplaatst naar de keuken, vijf streepjes en down minder dan 10 Mbps. Zendmast in Dendermonde staat op 500 meter van mij. Upload is nu soms hoger dan download, niet normaal denk ik zo.

Vraag

• 

.Netwerk

4.9K

1

0

0

• Orange plat

De storing van het mobieledatanetwerk van Orange is opgelost. Dat heeft de telecomoperator omstreeks 15.45 uur laten weten. Bron: HLN.be - vandaag De hele namiddag mobiel internet plat (4G netwerk) van Orange plat. Dada TV, nu ik verlof had, we konden geen Play sports kijken. We hebben hier geporbee

Vraag

• 

.Netwerk

2.3K

1

0

0

• Detail verbruik mobiel internet

Beste, Kan ik op 1 of andere manier mijn internetverbruik per dag bekijken? Bij proximus in de klantenzone kan ik dit wel. Ik heb nu redelijk hoog bedrag buiten bundel en zou graag weten welke dagen er veel verbruikt is met mijn abonnement. Dank, Tom

Vraag

• 

Gebruik

2.1K

1

0

0

• Flybox & smartphone of tablet

Heb dus een flybox opgezet en pc en laptop probleemloos aangesloten. Indien ik nu een smarphone of tablet wil aansluiten vraagt hij ww, bij ingave van ww kan ik verbinden niet indrukken precies ofdat ww te kort is. Gekend probleem?

Vraag

• 

.Netwerk

3.8K

1

0

0

• Vast IP op flybox

Beste stamleden Ik zou graag port-forwarden op mijn flybox en daar heb ik dus een publiek IP-adres voor nodig, wat nu niet het geval is. Heb zojuist naar orange gebeld en daar zeiden ze dat ze me niet kunnen helpen en dat ik naar een shop moet, omdat ze daar meer technische kennis hebben hierover. M

Vraag

• 

.Netwerk

2.3K

1

0

0

• Data boost als optie

Dag orange leden en medeerkers. Ik registreerde mij hier omdat ik maar bitter weinig info vind over de databoost. Ik zie dat staan bij de flybox. Daardoor komt er 150 GB data beschikbaar voor een goed mobiel internet. Ik zou een gsm abonnement willen met databoost. Maar ik vind nergens onfo over opt

Vraag

• 

.Netwerk

2.7K

1

0

0

• Orange SIM kaart in andere modem

Ik overweeg om een Fritzbox 6820 LTE aan te schaffen, die kan ook overweg met G4 internet en SIM kaartjes. Is dit een optie om mijn orange sim kaart in zo een Fritzbox te stoppen? De kaart is geactiveerd in de Flybox. Het zou puur een kwestie van gebruiksgemak zijn en ook maar 1 stroomverbruiker. Nu

Vraag

• 

Surf Extra Card

4.7K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten