Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geen verbinding met Whatsapp en Snapchat via 4G

Ik heb een herlaadkaart Tempo Giga van 15€ en 4G internet, maar kan geen gebruik maken van whatsapp en snapchat via 4G. Via normale wifi werken deze apps wel. Ik ben zelf naar Orange geweest, maar ze konden me hier niet verder mee helpen en zeiden dat dit niets met hen te maken heeft dus moest ik de

Vraag

• 

Gebruik

11.2K

8

0

• Mobile data werkt niet in Italië

Beste mijn mobile data en roaming staat aan maar ik krijg contstant de melding schakel netwerk in

Vraag

• 

In het buitenland

4.8K

5

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Update firmware eerste generatie Flybox

Hallo, Er is een brief ontvangen Orange over de eerste generatie Flybox, toen nog Mobistar, voor het product Easy Internet@Home. De brief geeft als boodschap dat er een update moet gebeuren van de firmware om verder toegang tot internet te beouden. Moet voor 19/02/2019 gebeuren volgens de brief. (mo

Vraag

• 

.Netwerk

13.2K

4

0

4G werkt niet op sommige apps

Sinds een paar weken werkt mijn 4G niet meer op bepaalde apps (bv. Snapchat). Als ik mijn simkaart in iemand anders zijn gsm stak werkten deze apps ook niet. Dus ben ik naar de orange shop geweest en daar kreeg ik een nieuwe simkaart. Maar na het activeren van de nieuwe simkaart werkten deze apps no

Vraag

• 

Gebruik

5.9K

2

0

• Surf Extra Card - eSim

Beste, Ik heb een corporate proximus abbonement maar we hebben ook een orange abbonement met te veel data op. Graag zou ik hier een Surf Extra Card hebben als eSim. Zodat ik die extra kan plaatsen in mijn telefoon want ik heb niet genoeg data op mijn 1e abbonement. Hoe vraag ik dit aan / configureer

Vraag

• 

Surf Extra Card

4.2K

1

0

0

De app Tiktok inbegrepen in abonnement?

Is tiktok gratis bij dolfijn 15 orange

Vraag

• 

.Netwerk

2K

1

0

0

• Flybox 4G+, 4G-verbinding valt weg als iemand dit gsm-nr. belt

Pas gestart met Easy Internet @ home met Flybox 4G+. Werkt prima. Voor de grap belde ik zelf eens het gekoppelde gsm-nr op. Totaal onnodig en niet bedoeld, I know. Maar wat gebeurt dan: de 4G-verbinding valt weg en rood lampje op de Flybox. Bij reboot opgelost. Kan gebeuren dat iemand een verkeerd n

Vraag

• 

.Netwerk

4.2K

2

0

Flybox combineren met Mesh systeem of Acces point?

We verhuizen binnenkort naar een nieuwbouwwoning. We zouden graag enkel een Internet aansluiting nemen en geen digitale televisie. We zouden zowel boven als beneden digitale televisie via een google chromecast bekijken. Daarvoor moeten we een goed internetsignaal hebben in het hele huis. Ik las iets

Vraag

• 

.Netwerk

6.6K

2

0

• Geen verbinding met Whatsapp en Telegram via 4G

Dag community Sinds kort kan ik geen verbinding meer maken met Whatsapp en Telegram via het 4G netwerk. Verschillende andere apps geven geen problemen. Het vreemde is, dat via een WIFI aansluiting Whatsapp & Telegram wel connectie maakt. Ik ben niet zeker, maar ik heb het gevoel dat de problemen zij

Vraag

• 

.Netwerk

8.8K

4

0

0

Nog geen terugbetaling Easy Internet@home?

Goedendag iedereen hier onder kan je de volledige uitleg lezen waar dit over gaat ofwel het geen ik ook via email naar de klantendienst heb gestuurt of in kort hoelang kan het duren om een crediet nota te krijgen of een terugstorting van een automatisch geanulleerde aankoop ? Révélation (Surlignez p

Vraag

• 

.Netwerk

2.9K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten