Geaccepteerde oplossing
Goedendag iedereen hier onder kan je de volledige uitleg lezen waar dit over gaat ofwel het geen ik ook via email naar de klantendienst heb gestuurt of in kort hoelang kan het duren om een crediet nota te krijgen of een terugstorting van een automatisch geanulleerde aankoop ? Révélation (Surlignez p
Vraag
•
.Netwerk
2.9K
2
0
0
Sinds enkele maanden maken we gebruik van Easy Internet at Home van Orange. De ontvangst van het 4G+ netwerk is zeer goed. De verbinding tussen de Flybox en het 4G internet valt echter geregeld weg, zonder dat er een echte oorzaak lijkt te zijn. Typisch gebeurt dit naar het einde van de dag/'s nacht
Vraag
•
.Netwerk
14.8K
4
0
Gelet op de minder leuke ervaring die een Triber recent gehad heeft, is het misschien goed om hier enkele feiten weer te geven die niet onmiddellijk duidelijk zijn en/of die niet algemeen geweten zijn. Eerste punt: de Surf Extra Card geeft bij gewone abonnementen GEEN recht op 3 GB extra surfvolume.
Vraag
•
Surf Extra Card
5.6K
1
0
Geaccepteerde oplossing
De gratis 1Gb was actief maar nog niet gebruikt en verdween mee na het einde van mn maandafsluiting ..?? Gr. Ercan.M
Vraag
•
Gebruik
7.1K
5
0
Vorige week flybox aangekocht. Alles werkte naar behoren tot plots...niks meer. Geen lichtjes gewoon nada. Ik ga weer naar de winkel van aankoop en zij willen wel mijn toestel opsturen om hem te repareren maar geen ander toestel geven. Hierbij komt nog is bij dat er een kans is dat ik 59€ offerte ma
Vraag
•
.Netwerk
3.5K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, Onlangs ben ik overgestapt naar het LOVE + Koala abbonement, de belminuten en berichten gebruikt mijn Moeder en heb ik dus ook de Surf Extra Kaart aangeschaft aangezien ik zelf alleen maar de data nodig heb. Nu is het probleem dat ik geen 4G krijg nog 3G, moet ik deze Surf Kaart even
Vraag
•
Surf Extra Card
7.8K
4
0
Dag allemaal ! UPDATE De situatie is volledig opgelost. Gezien de vele posts zal de opvolging van deze door onze webcare dienst iets langer duren dan gewoonlijk. Alvast bedankt voor je begrip. ********* Er zijn momenteel storingen op vast an mobiel internet. Onze teams werken er aan om de situatie z
Vraag
•
.Netwerk
2K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik overweeg om in ons buitenverblijf Easy Internet @Home met Flybox aan te schaffen. Mijn vragen : 1. kan ik gasten toegang verlenen via een gast wifi account 2. kan ik dit gastaccount beheren vanop afstand (dus vanaf thuis of vanop een smartphone?) Ik zou namelijk elke gast een apart passwoord will
Vraag
•
.Netwerk
4.3K
2
0
0
Allen, sinds geruime tijd heb ik een Flybox (TP-LINK Archer MR200) van Orange voor mijn Easy Internet@Home, hetgeen op zich bevredigende resultaten geeft qua snelheid (is voor een vakantiehuis in de Ardennen waar het internet nog uitgevonden moet worden ;-)). Probleem is dat de verbinding heel snel
Vraag
•
.Netwerk
4.9K
3
0
0
Telkens bij de overgang van daluren naar piekuren moet ik inloggen op mijn Flybox als admin op de modem op de internetconnectie terug te activeren? Is er geen manier om dit gewoon actief te houden? Aangezien het op een plaats is waar ik niet altijd aanwezig ben en er wel verschillende apparaten zijn
Vraag
•
.Netwerk
3.7K
2
0