Ik probeer een externe USB schijf te delen via de samba share van de flybox. (de schijf werkt perfect in sharing op mijn Airport time capsule). Samba sharing aangezet en account aangemaakt met read/write rechten... Echter wordt de schijf alleen in read only mode gedeeld, na het verbinden (met gebrui
Vraag
•
.Netwerk
6K
2
0
0
Hallo. Ik heb een aantal dahua ip-wifi-camera geplaatst en wil die nu beheren via de app tinycam pro. Via de wifi en de flybox werkt dit perfect. Maar buitenshuis via 4g lukt niet. de app werkt blijkbaar met portforwarding en het upnp protocol. In de flybox kan ik dit aanzetten maar de app herkent d
Vraag
•
.Netwerk
2.4K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Wie weet of er een SMTP-server (server voor versturen van e-mails) beschikbaar is van Orange waar klanten van het product Easy Internet @home gebruik van mogen maken?
Vraag
•
.Netwerk
4K
1
0
hallo, ik sinds juni een flybox aangeschaft, ben er tevreden over en het doet wat het moet. ik heb een abonnement met de double boost erbij voor 20€/maand, vorige maand ben ik over de datalimiet gegaan en had een week of 2-3 geen internet. dus heb ik braaf gewacht tot de data gereset werd, nu is dat
Vraag
•
.Netwerk
13.8K
1
0
Geaccepteerde oplossing
hallo welke apps verbruiken data
Vraag
•
Gebruik
4.6K
2
0
Vraagje, hoelang duurt het voor de simkaart en toestel voor internet @ Home geleverd worden? Is ondertussen al dag 4 en zou binnen 2 werkdagen alles krijgen... Is dit de normale gang van zaken?
Vraag
•
.Netwerk
3.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hi, Wie kan mij het antwoord geven op deze vragen over Easy Internet @ Home? 1. Hoe kun/moet je het abonnement betalen? Factuur of domiciliëring? 2. Wat is de duur van het abonnement? Maandelijks opzegbaar? Bedankt voor uw reacties.
Vraag
•
.Netwerk
36.9K
1
0
0
Hoi, Sinds de overstap van Telenet naar Orange easy internet at home, heb ik problemen met mijn Ring floodlight bewakingscamera. Deze maakt via de WiFi van de Orange router verbinding, en upload bij beweging rond het huis de beelden naar de cloud. Echter is die beeldkwaliteit ondermaats (bij Telenet
Vraag
•
.Netwerk
39.4K
1
0
0
Hallo; Ik heb op 17/09 om 12.40 volgend bericht ontvangen van orange:80% van je surfvolume is verbruikt. (terwijl ik dit niet verbruikt heb, dus zal ik de resterende tijd goed opletten op mijn surfgedrag). Echter zonder in tussentijd mijn mobiele gegevens nog aan te leggen krijg ik om 13.14 een nieu
Vraag
•
Gebruik
45.2K
2
0
Ik heb ondervonden dat mijn mobiel internet heel traag is of zelf gewoon weg niet werkt. Het rare is wel dat als ik in het buitenland ben alles perfect werkt ... Ik heb tarief plan dolfijn en ik weet zeker dat ik nog genoeg data over heb. Wat kan hier het probleem zijn?
Vraag
•
.Netwerk
39.2K
1
0