Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik heb namelijk een vraagje zoals je al leest in het onderwerp: Indien ik een abonnement neem, kan ik mijn resterende surfvolume meenemen naar de volgende maand 'net zoals een prepaid' of wordt dit elke keer gereset? Dit houd me eigenlijk tegen om een abonnement ipv een prepaid te gaan gebrui
Vraag
•
Suggestie
41.6K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Meermaals probeerde ik Orange te contacteren maar ik heb nog geen antwoord gehad dus ik zal mijn bericht ook hier in het forum plaatsten in de hoop op een snelle hulp. Enkele weken geleden heb ik met Orange contact gehad over een fout met betrekking tot het dataroamen in het buitenland. Ik be
Vraag
•
In het buitenland
6.5K
1
0
Hi, Kan ik in de de Orange-shop ook een abonnement afsluiten voor Easy Internet @Home en dan de Flybox + simkaart direct meenemen? Groet, Eric
Vraag
•
.Netwerk
47.3K
1
0
0
Beste, Hopelijk krijg ik hier wat meer service dan via de telefoonlijn... Situatie zit als volgt: Ik ben al even aan het kijken om Telenet buiten te gooien en op zoek naar alternatief. Hierbij viel m'n oog op Easy Internet at home met een Flybox 4G router. Online besteld op zondag 22 juli en donderd
Vraag
•
.Netwerk
7.4K
4
0
0
Beste, Ik ben sinds enkele weken een nieuwe klant bij Orange en beschik over het Arend abonnement. Dit is 40€ per maand en heeft 20GB aan Europese dataroaming. Nu ben ik op vakantie in Zuid-Afrika, mijn dataroaming staat af en ik gebruik enkel mijn telefoon over free Wi-Fi, voor de rest niet. Nu kri
Vraag
•
In het buitenland
53.8K
2
0
Hallo Is er een mogelijkheid om mijn Easy Internet at Home router dmv een landing page in te stellen dat als er iemand gebruik wil maken van mijn Wi-Fi, hij of zij eerst een e-mail adres dient in te vullen alvorens hij of zij kan surfen? Bedankt Laurens
Vraag
•
.Netwerk
4.4K
1
0
0
Situatie : Heb Arend Premium en recent gratis (in abonnement vervat) extra surf simcard aangevraagd (nog niet ontvangen). Op mijn smartphone Icoyote geïnstalleerd = werkend, maar bedoeld als back-up ! Idee : ik wens een 7" tablet te gebruiken voor navigatie/ icoyote in de wagen = groot scherm. Vraag
Vraag
•
Surf Extra Card
59.9K
3
0
0
Beste, Ik heb een internet abbonement van easy internet @ home. Om te registreren bij de klantenzone vragen ze mijn PUK code. Ik heb het kaartje met de pin en puk code denk ik nooit gehad (of verloren). Op de flybox staan allerhande nummers maar geen puk code. Als je de PUK code niet kent kan je die
Vraag
•
.Netwerk
7K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Ik ben op 4 juni van tariefplan veranderd (nog niet bevestigd) maar heb sindsdien geen mobiel internet meer. Dit duurt nu echt toch wel lang. graag oplossing mvg Ingrid
Vraag
•
Gebruik
7.2K
2
0
Ik heb al vele jaren een abonnement bij orange. Maar zat al 2 jaar zonder toegang tot mijn mobiele data omdat dit geblokkeerd was bij orange in mijn abonnement! 9 mei is dit probleem eindelijk opgelost! Ik heb dus jaren betaald voor een abonnement waar ik geen toegang toe had! Ik vind dat hier een c
Vraag
•
Gebruik
11.8K
3
0