Geaccepteerde oplossing
Is dat echt of is het een tikfout ? Iemand ervaringen hiermee ? Dan hoor ik het graag. Alvast bedankt.
Vraag
•
.Netwerk
69.7K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds 13/06 ben ik geactiveerd op Orange met 5 nummers. Thans 1014 MB data verbruik op één van mijn nummers: mijn nummer Dus bijna aan de 20 en dan naar lage snelheid. Yoehoe!! Had ik niet beter bij proximus gebleven want ik denk dat er naar alle waarschijnlijkheid gesjoemel achter de methode van da
Vraag
•
Gebruik
13.3K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Welke apn dient er te worden gebruikt voor een surf extra kaart? Ik heb deze simkaart in een mifi zitten en deze gebruikt momenteel iew.be. Het toestel verbindt met het 4G netwerk, maar wanneer ik andere toestellen verbindt met de wifi ervan, kan ik niet op internet. Er is voldoende 4G signaa
Vraag
•
Surf Extra Card
12.1K
1
0
Hej, Ik overweeg Easy Internet@Home als backup voor mijn VDSL internet-verbinding. Zo is er bij kabelbreuk alsnog de 4G-verbinding. Maar is het mogelijk om de Flybox 4G+ in bridgemodus te gebruiken (i.e. louter als modem) en de eigen router de failover of eventueel load balancing tussen de VDSL en 4
Vraag
•
.Netwerk
67.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Wij hebben een huisje in België waar we op dit moment geen internet hebben. Nu zou een flybox voor ons een optie zijn. Echter hebben wij geen Belgisch paspoort maar een Nederlands paspoort. We wonen dus in Nederland. Bestaat er een mogelijkheid om toch een abonnement af te sluiten voor de flybox en
Vraag
•
.Netwerk
12.9K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik heb op mijn gsm heel traag mobiel internet. Ik heb al een nieuwe sim-kaart geporbeerd. Heb ondertussen ook een andere GSM maar ook dit helpt niet. Ondertussen heb ik een Xaomi Note 4. Ik wou mijn instellingen eens nakijken maar tussen jullie lijst staat dit merk niet tussen. Kunnen jullie
Vraag
•
Gebruik
68.8K
1
0
Beste, Ik ben sindskort klant bij jullie en heb vanaf dag 1 slechte internetverbinding. Ik heb al meerdere opties geprobeerd en het probleem blijft. Ik heb ook handmatig instellingen ingevoerd maar de OnePlus 5 staat niet op jullie site, dus heb ik de oudere model geprobeerd namelijk de OnePlus 3. H
Vraag
•
Gebruik
67K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ben juist nieuwe Orange klant. Het duurt heel lang voor ik op de Orange App kan inloggen en mijn 4G verbinding gaat heel traag en er staat ook regelmatig een uitroepteken bij. Foto's kan ik enorm moeizaam doorsturen. Hiervoor nooit een probleem ondervonden. Wat kan ik hieraan doen?
Vraag
•
.Netwerk
18.5K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, binnenkort ga ik op verlof naar Thailand. Kan ik zomaar bellen en surfen op het internet of moet ik hiervoor iets activeren? Is dit duur of werkt orange circle ook vanuit buitenland naar België ? dank alvast voor jullie antwoorden
Vraag
•
In het buitenland
68.1K
1
0