Hallo Ik heb de Orange Mobile Serenity Plus geïnstalleerd maar bij het aanmelden staat er dat ik een token moet scannen maar ik weet niet goed wat dit is of waar ik deze kan vinden. Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt Met vriendelijke groeten
Vraag
•
App My Orange
173
1
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn abbonement is automatisch omgezet naar start fiber, moeten ze dan mijn modem ook niet komen veranderen?
Vraag
•
Tips & Tricks
422
3
0
0
Wij zijn SOHO klant. We hebben Internet op twee locaties en 5 mobiele telefoons. Jammer genoeg is het na een maand nog steeds niet mogelijk om onze telefoons en facturen te zien in de klantenzone. Wij zien enkel het internet van onze hoofdlocatie in onze klantenzone. Ik heb al meer dan een uur aan d
Vraag
•
Reparatie
373
4
0
0
Hey, Ik heb vorige week mijn email-adres aangepast en dat staat nu ook zo vermeld in mijn 'Mijn Assets'. Doch het facturatie-adres is nog steeds het oude en dat kan ik niet aanpassen. 😕 Iemand een idee? Met vriendelijke groet, Patrick.
Vraag
•
Suggestie
566
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey allemaal, Als ik de app installeer en wil activeren moet ik ergens een QR-code scannen. Ik weet alleen niet waar. Kunnen jullie mij helpen? Groetjes, Marijke
Vraag
•
Tips & Tricks
319
2
0
Hello, Weet er iemand waar je een klantendossier bij My Orange ergens online kan opvolgen als je een dossiernummer hebt?
Vraag
•
Tips & Tricks
310
1
0
0
Ik heb 3 abonnementen op mijn naam, waarvan ik onlangs 2 ervan naar child overzette. Echter kan ik nu niks meer zien qua verbruik bij mijn zoon en ikzelf, aangezien ik de mijne daar dus ook op gezet heb omdat ik zeer weinig verbruik heb. Ik kan nergens mijn abonnement wijzigen naar een small, ze zeg
Vraag
•
App My Orange
520
4
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben verhuisd en omdat ik dringend internet nodig heb voor het werk, maakte ik een afspraak voor zaterdag, wat een extra kost van €30 betekent. De technieker zou komen tussen 13 en 18u. Vanaf 12.20u was ik thuis en ik wachtte. Intussen was er ook een vriendin gearriveerd die op bezoek kwam. Plots
Vraag
•
Reparatie
463
2
0
0
Vorige week donderdag zijn ze Orange internet + tv komen aansluiten (yay!) Kort er na kon ik op de klantenzone al gaan kijken, echter paar uurtjes later aanhoudend probleem. Ik heb (nog geen orange nummer) heb nu een abbonement genomen, met simkaart overdracht, aan 99 euro met een GSM, dus nog even
Vraag
•
App My Orange
552
5
0
0