Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Schorsing

Révélation (Surlignez pour lire)Hallo mijn lijnen zijn geschorst van erge te laat betalen maar ik heb vandaag alles betaald ik zou graag terug gebruiken willen maken van mijn diensten aub mijn nummer is **bleep**4Hallo mijn lijnen zijn geschorst van erge te laat betalen maar ik heb vandaag alles bet

Vraag

• 

Orange Telephone

376

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Klant zijn

Hallo, Ik ben onlangs in een orange winkel geweest om de opties te bekijken voor een gsm-abonnement met de iphone 16. Ze vertelden me dat ik eerst 3 maand klant moet zijn. Ik heb al 5 jaar en 11 maanden een nummer bij orange met herlaadkaarten. Dit zou niet gezien worden als klant, klopt dit? Op mij

Vraag

• 

Orange Telephone

527

3

0

0

• Orange Mobile Serenity domein geblokkeerd

Hi all, Orange heeft beslist om mijn eigen domein (en bijgevolg mijn selfhosted services) onbereikbaar te maken dmv Orange Mobile Serenity. Volgens de klantendienst is dit niet geactiveerd op mijn nummer, maar aangezien ik op alle subdomains de error krijg, ga ik ervan uit dat het wel actief staat.

Vraag

• 

Orange Telephone

1.5K

5

0

0

• Geaccepteerde oplossing

wijzigen abonnement

Wie kan mij een beetje wegwijs maken. Ik ben nog in het bezit van een oud abonnement ( go plus )en er word nu aangeraden om een vernieuwd abonnement te nemen. Aangezien ik niet veel meer surf zou ik eerder opteren voor orange mobile small van 8 gb van 14 euro. Er staat vermeld gratis bellen en smsen

Vraag

• 

Orange Telephone

841

1

0

0

• Betalen in PS store via orange factuur werkt niet

Hallo Iedereen, Vroeger kon ik nog af en toe een bedrag op men PS account zetten via Orange, maar deze optie werkte al een tijd niet meer. het enige wat ik kon doen waren rechtstreekse betalingen onder €50 euro. Dit komt wel niet veel voor. Maar nu ben ik al 2 weken bezig om iets te willen kopen via

Vraag

• 

Suggestie

520

3

0

0

• Van inhoud verschillende My Orange app

Ik heb een mobile abonnement voor 2 toestellen (samen met mijn echtgenote) Het abo staat op mijn naam Heb op alle 2 de toestellen de My Orange app geïnstalleerd en het eigenaardige is, dat rubriek "mijn producten beheren" verschillend is van inhoud Nog een feit: ik ben onlangs verjaard en op de app

Vraag

• 

App My Orange

300

2

0

0

• Orange Mobile Serenity

Ugh aan iedereen! Orange blijft innoveren om zijn gebruikers een verbeterde en veiligere mobiele ervaring te bieden. Met dit in het achterhoofd biedt Orange nu een compleet beveiligingspakket met de geïntegreerde oplossing “Orange Mobile Serenity Plus”. Dankzij deze dienst kunnen leden van de Orange

Artikelen

• 

Suggestie

1.1K

6

• media aankopen blokkeren in app

Beste, Facebook van mijn dochter is gehackt geweest en nu kreeg zij een sms dat er 50 euro verbruikt is buiten bundel.Hoe kan zij die media aankopen blokkeren .Al proberen contact op te nemen met klantendienst via 5000 maar dienst niet te bereiken.Al geprobeerd in de app maar weet ook niet goed hoe

Vraag

• 

App My Orange

766

2

0

0

• Melding webpagina niet beschikbaar

Ik ben aan het kijken voor een abonnement toe te voegen voor mijn zoon, ik krijg echter een scherm te zien dat de webpagina niet bestaat via de My Orange app.

Vraag

• 

App My Orange

396

3

0

0

• Toegang klantenzone weg na wijziging

Ik had 3 mobiele toestellen met een (prive-)abonnement bij Orange. Eén nummer is overgenomen door mijn werkgever (ook bij Orange). Via dat nummer had ik toegang tot de klantenzone, en myorange, wat nu niet meer lukt, ook niet met het verbonden e-mailadres. De 2 andere nummers zijn mijn kinderen, dus

Vraag

• 

App My Orange

660

4

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten