Ik wil voor mijn orange account het emailadres wijzigen. Waaronder de factuur enzo wordt naar doorgestuurd. En dus ook zo mijn inloggegevens voor mijn account.
Vraag
•
Tips & Tricks
56
1
Geaccepteerde oplossing
kan iemand mij laten weten hoe ik mijn Email adres op mijn accont kan veranderen aub? Thx
Vraag
•
Tips & Tricks
89
5
0
Als ik een profiel foto wil uploaden hier op tribe. Dan laadt de pagina eerst. En daarna toch het bericht dat er iets mis is gegaan. Kan het komen door het formaat van de foto? Of moet het een bepaalde indeling hebben, zoals jpg?
Vraag
•
Tips & Tricks
37
1
0
Beste, Welke datum hanteert Orange voor de opmaak van de factuur. Bij Telenet was dit telkens de 5de.
Vraag
•
Orange Telephone
101
4
Ik heb perongeluk via mobiele data esim geconverteerd nu werkt mijn fysieke simkaart niet meer. Ik ben in Turkije naar de winkel gaan voor een nieuwe simkaart wordt moeilijk. Wat kan ik nu doen? Om toch nog oproepen en berichten te ontvangen? mvg esra
Vraag
•
Tips & Tricks
86
2
0
Beste, Onlangs heb ik vanwege mijn verjaardag een cadeau gekregen van Orange Thank You. Aangezien ik op dat moment geen nood had aan 1 van de voorgestelde cadeau's en er stond dat dit nog 178 dagen geldig is, heb ik deze enkele weken laten zitten tot nu, waar ik graag 1 van de cadeau's zou claimen.
Vraag
•
App My Orange
60
1
0
Is er al nieuws wanneer RCS gelanceerd wordt voor iPhone? Orange blijkt de enige (grote) provider in België die dit nog niet aanbiedt...!
Vraag
•
Suggestie
181
4
Ik weet dat je soms geduld moet hebben, maar ik heb 2 weken geleden een aankoop gedaan via mijn orange abonnement en nog steeds de badge hiervoor niet ontvangen... Kan dit zo lang duren?
Vraag
•
App My Orange
61
2
0
Geachte ik heb donderdag 12 juni een bestelling gedaan bestelnr 33**bleep** maar heb pakket nooit gehad ook geen email dat het opgestuurd is ofzo hoe kan dit ? laat aub iets weten want wil dat dit in orde komt …. Mvg kenny
Vraag
•
App My Orange
159
5
Beste Orange-community, Ik hoop dat iemand van het Orange-team dit hier kan oppikken, want via de gewone klantendienst kom ik **niet verder**. Op 28 april heb ik contact opgenomen met de klantendienst over een probleem met mijn voicemail. Op **9 mei** werd er een **dossier geopend**, maar intussen z
Vraag
•
Voicemail
175
2
0
0