Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Wijzigen abonnement (naam + rekeningnummer)

Hallo! Wij hebben momenteel een abonnement (pack internet / GSM abonnementen / televisie). De betaling is elke maand via een domiciliëring. Om praktische redenen zou ik nu de domiciliëring op een andere rekening willen zetten én het abonnement op naam van mijn vrouw zetten. Hoe pak ik dit het beste

Vraag

• 

Suggestie

955

2

0

0

• Actie korting IPhone 16 pro

Orange heeft een actie lopen van 21/10 t.e.m 4/11 waarbij je €100 extra korting krijgt wanneer je je oude toestel binnenbrengt bij de aankoop van een IPhone 16 pro. Ik ben afgelopen woensdag 30/10 langs geweest in de winkel maar de voorraad was op. Toen ik vroeg of ze konden zien waar er wel nog sto

Vraag

• 

Orange Telephone

493

1

0

0

• Telefoonnummer is "weg"

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Orange met een herlaadkaart. Sinds vorig jaar april werk ik bij een werkgever waar ik een gsm-abbonement krijg dus de nood om mijn kaart op te laden was er niet zozeer meer. In mijn prive gebruikte ik mijn orange SIM echter nog wel voor de inkomende oproepen en b

Vraag

• 

Orange Telephone

1.3K

3

0

0

• Klantendienst Orange

Had 2 gsm's met go light als abonnement en internet voor 65 euro per maand ben nu overgeschakeld naar 2 gsm's met Orange Mobile Small (onbeperkt bellen en smsen en 8GB data) en internet voor 67 euro (+2 euro) per maand ik heb dit bekomen door een simpel telefoontje naar de klantendienst en 10 minute

Vraag

• 

Orange Telephone

480

1

0

• Nieuw emailadres

Hallo. Het emailadres om in te loggen op mijn orange account bestaat niet meer. Hoe kan ik een nieuw adres invullen? Ik zie op de site daartoe geen mogelijkheid. Dank.

Vraag

• 

Tips & Tricks

661

3

0

0

• Internet snelheid van orange (gamer)

Onlangs werd ik opgebeld door een medewerker van Orange. Namelijk of ik interesse heb in internet thuis. Wat is jullie ervaring met het snelheid vd internet (ben vaak aan het gamen) ook ben ik op het moment aangesloten bij Telenet voor wifi

Vraag

• 

App My Orange

738

3

0

• Activatie

Hallo, ik had donderdag gebeld naar de klantendienst omdat ik graag klant wil worden. Gisteren kreeg ik 2 mails dat ze nog verdere informatie nodig hadden om de activatie te vervolledigen. Ik wil beide nummers doen. Die van mij gaat vlekkeloos en die van mijn dochter lukt maar niet. Ze vragen duidel

Vraag

• 

Orange Telephone

229

0

0

0

• telefoonnummer voor tempo

ik zou online een tempo kaart willen bestellen. ik moet daarvoor een gsm nummer opgeven, zie bijlage, ik heb echter een buitenlands gsm nummer, en dat gaat niet. moet je dan het gsm nummer van iemand anders opgeven? het is dus in dit geval niet nodig mijn nummer te behouden, het gaat over een nieuw

Vraag

• 

Orange Telephone

434

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Activatie van North naar Fiber Zen gebeurt niet!

Verleden week woensdag een aanvraag gedaan voor aanpassing van ons abonnement. Van Start North overgaan naar Fibernet Zen. Mobiele abonnementen direct in orde, maar het internet nog steeds op het oude North! Al een paar keer gebeld hiervoor, maar nog steeds op de tragere snelheid. Normaal zou dit ma

Vraag

• 

Suggestie

490

1

0

0

• Particuliere account ipv zakelijke

Ik ben 23/07 van Telenet overgestapt naar Orange ... veel spijt nu ...In de hoop dat iemand die dit leest me eindelijk verder helpt Er is een particuliere account aangemaakt ipv een zakelijke. Dit probeer ik nu al sinds het begin te veranderen en dat lukt me niet. Inmiddels nog steeds geen Wifi in o

Vraag

• 

Suggestie

460

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.4K Berichten