Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Third-party service

Hoe werkt die third-party service? Wat moet je precies doen?

Vraag

• 

App My Orange

27

0

0

• Jouw Cinema Ticket-voordeel met Orange Thank You is nog altijd beschikbaar!

We willen je geruststellen, het Cinema Ticket-voordeel via het programma Orange Thank You is nog steeds beschikbaar 🍿

Artikelen

• 

Tips & Tricks

98

0

• Bellen

Beste Ik ben in buitenland en ik kan niet naar mijn vriend bellen en hij heeft ook Orange. Mijn nummer 049xxxxxxx Groetjes Sher

Vraag

• 

Orange Telephone

50

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Abonnement opzeggen

Ik ben mijn simkaart kwijt, ik kan niet meer op de orange app. Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen als ik enkel het klantennummer weet en het telefoonnummer?

Vraag

• 

App My Orange

119

1

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Vervanging simkaart

Mijn vader ligt al een hele tijd in het ziekenhuis, zijn oude gsm is versleten, dus heb ik er een nieuwe gekocht. Zijn simkaart past niet in het nieuwe toestel en daar is de miserie begonnen! In de shop willen ze me geen nieuwe simkaart geven, want hij moet zelf aanwezig zijn! Ik heb een notariële z

Vraag

• 

Tips & Tricks

117

3

• Kerstcadeaus

Verdorie, geen mogelijkheid tot het krijgen van gratis Gigabytes dit jaar? Orange is weer gierig geworden precies.

Vraag

• 

App My Orange

74

6

• Digitaal Abonnement de morgen

Is er iemand die het gratis digitaal lezen abonnement van De Morgen heeft geactiveerd? Is dit werkelijk gratis of zit er ergens een addertje onder het gras? Mvg,

Vraag

• 

Suggestie

183

2

0

Orange app

Hoi, sinds enkele dagen orange gebruiker en moet nog wat leren omgaan met de app. maar 1 ding begrijp ik niet. mijn vrouw kan met haar app “mijn producten beheer” meer zien dan ik. terwijl ik als account eigenaar sta. is er een mogelijkheid dat ik dit ook te zien krijg? zoals “meldingen” veranderen,

Vraag

• 

App My Orange

124

3

0

• Wanneer word ik eindelijk geholpen?!!!

Hallo ik ben al van halverwegecaugustus jullie al 10x gebeld om mijn probleem op te lossen ik heb abbonement mobile serenity plus dus ik moet multimedia kunnen aankopen en premium nummers kunnen bellen mijn orange staat op child ik kan dus geen enkele optie beheren gaan jullie nu eidelijk na 3maand

Vraag

• 

Reparatie

109

1

0

Mistral AI voor nieuwe mobiele klanten, hoe?

Hi Ik ben nieuwe mobiele klant geworden, hoe krijg ik toegang tot de 6 maand gratis Mistral AI voor nieuwe mobiele klanten zoals op de Orange site staat? Ik vind nergens info over terug hoe te activeren en heb geen mail over gekregen sinds ik klant ben geworden? Fyi ik kon geen goede forum categorie

Vraag

• 

Suggestie

72

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K