Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Terug kijk tv

Dus ik bel naar orange voor terug kijk tv en die melden me dat dat enkel gaat met een nieuwe digibox die je dan ook moet aankopen ?? Jarenlang trouwe klant gaat wss overstappen naar telenet !

Vraag

• 

Tips & Tricks

545

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Niet mogelijk facturen te downloaden

Het downloaden van facturen is niet meer mogelijk. Error: Refused to connect to 'URL REMOVED' because it violates the following Content Security Policy directive: "connect-src 'self' *.orange.be *.log.optimizely.com *.cloudfront.net *.usabilla.com".

Vraag

• 

App My Orange

271

2

0

0

• klacht indienen

hallo, Bij mij is er wat misgegaan en ik zou graag bij orange een klacht indienen. Weet iemand waar of hoe ik dat kan doen ?

Vraag

• 

Suggestie

422

3

0

0

• Voicemail uitschakelen

ık vind het niet fijn dat we als klant verplicht zijn om gebruik te maken van voicemail. ik wens het niet maar kan nier uitgeschaklet worden als klant zou ik zelf de recht hebben om het te kunnen uitschakelen en de operator zo er niet voor moeten plichten om gebruik te moeten maken van de voicemail.

Vraag

• 

Orange Telephone

851

4

0

• bellen&surfen in buitenland Marokko

Welke pass heb ik nodig in Marokko? Ik raak er niet aan uit daar er nergens letterlijk bijstaat dat het geschikt is voor Afrika of Marokko.

Vraag

• 

Orange Telephone

219

3

0

0

• Geschorste simkaart na heractivering volgens helpdesk en sms bevestiging nog steeds niet actief

Mijn sim kaart was geschorst wegens een factuur te laat betaald. Gisteren helpdesk gebeld. Sim zou terug geactiveerd zijn. Maar nog steeds geen uitgaande oproepen of 4g en nog steeds de melding in my orange app dat sim geschorst is. Na vandaag opnieuw contact via chat zou hey fraude team er mee gemo

Vraag

• 

Orange Telephone

306

2

0

0

• Gsm online besteld

Ik heb maandag een gsm besteld, op de orderbevestiging staat letterlijk levering binnen de 48 uur..... het product is beschikbaar maar heb er nog steeds niks van gehoord? Is dit normaal? Zet er dan niet bij dat de levering binnen de 48 uur is 🫤🤷🏻‍♀️

Vraag

• 

Orange Telephone

407

7

0

nummer forward

hallo, Ik bel voor nummer forward: **21*nederlands_nummer# maar krijg dan: Call forwarding connection problem or invalid MMI code Wat doe ik fout? Of gaat forwarding niet naar nederlandse gsm nummer? Dank (Ik heb sinds tween dagen een orange sim kaart. Bellen en gebeld worden gaat goed.)

Vraag

• 

Orange Telephone

436

4

0

• Klantenummer

Beste Volgens informatie online zou ik mijn klantennummer moeten vinden in de app, Klantenzone of factuur. Maar deze is nergens te vinden? Ik heb overal gekeken.

Vraag

• 

App My Orange

265

3

0

Betalend sms

Hallo, Ik kan geen betalend sms versturen. Ik heb ook al bij instellingen in Orange gezocht maar lukt niet.

Vraag

• 

App My Orange

173

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten