Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Easy Internet @ Home

Hallo, ik gebruik Easy Internet@Home (Flybox met SIM kaart). Ik ga voor 3 maanden op reis. Kan ik mijn Easy Internet @ Home 3 maanden, jan., febr. en maart 2025, stopzetten ? Zo ja, hoe te handelen ? »

Vraag

• 

Suggestie

741

3

0

• Overname oude smartphone tot €500

Vorig jaar heb ik een Iphone 15 Pro Max gekocht. Op dit moment heb ik eventueel interesse in een Iphone 16 Pro Max en zou ik dus graag mijn ander toestel hiervoor ruilen. Bij het uitrekenen van hoeveel mijn huidige Iphone nu nog waard is, kom ik op €603 (+€100 in df winkel). Echter zie ik op de webs

Vraag

• 

Orange Telephone

227

2

0

0

• Cadeaus niet ontvangen

Ik koos op 21/12 voor een cadeau van 20GB gratis, dit zou binnen de 24u geactiveerd worden en bevestigd met een sms wanneer actief. Helaas tot op heden niets ontvangen? In de app weliswaar bevestiging van het gekozen cadeau?

Vraag

• 

Orange Telephone

174

1

0

0

• Duplicaat factuur aankoop gsm

Heb gsm met abonnement gekocht is met de post gekomen maar doen ze geen factuur bij. Aan de telefoon konden ze alleen mijn contract geven maar ik zou een apparte moeten hebben van de gsm zelf bij de vorige heb ik wel eentje maar is in de winkel zelf gekocht.

Vraag

• 

Orange Telephone

449

2

0

0

• Pop-Calendar wedstrijd code

Hallo, Ik las dat je de codes die je via mail krijgt door het deelnemen aan de Pop-Calendar wedstrijd moet gaan laten checken in een Orange shop, maar er is er geen van de deelnemende lijst in mijn buurt. Is er echt geen andere manier om erachter te komen of ik iets gewonnen heb met die codes? Ieman

Vraag

• 

Tips & Tricks

220

0

0

0

• Geaccepteerde oplossing

inloggen met itsme vervangen door inloggen met wachtwoord

ik heb me de eerste keer ingelogd via itsme, maar wil dit nu graag veranderen naar inloggen met mailadres en wachtwoord, hoe doe ik dat?

Vraag

• 

Suggestie

681

2

0

• VTM bekijken via de app

Ik heb sinds kort Orange tv en gebruik mijn iPad om naar tv te kijken maar alle zenders van VTM kan ik niet bekijken, het start wel op maar na 1 minuut kijken begint er reclame met dan ander geluid dan beeld. Via de app van VTM GO lukt het ook niet. Andere zenders blijven wel afspelen. Mijn iPad is

Vraag

• 

App My Orange

872

2

0

• Badges

Hallokes, Ik heb opdrachten voltooid om badges te verdienen maar deze activeren niet. Groetjes

Vraag

• 

App My Orange

214

1

0

0

• Cashback galaxy s24 fe

Geachte geachte Op 2 november galaxy s24 fe bij jullie gekocht . Vandaag factuur gekregen waardoor ik hoog waarschijnlijk mijn cashback heb ontlopen, hoe lossen we dit op De Decker Andy 0496 43 32 40

Vraag

• 

Tips & Tricks

251

2

0

0

• 14GB voor €14

Ik heb vandaag een Tempo-simkaart van €10 gekocht. Maar aanvankelijk moest er een pakket van 9 GB internet worden geactiveerd voor €10. Bij een volgende opwaardering van €14 zou ik 14 GB internet krijgen. Nu lijkt het erop dat het pakket niet is geactiveerd. Kunt u me vertellen of er een speciale ma

Vraag

• 

Tips & Tricks

371

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten