Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Storing regio Herentals

Iemand die weet hoelang de storing van internet en TV nog kan duren?

Vraag

• 

Tips & Tricks

298

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Minder snel voicemail of tweede oproep

Weet iemand hoe je kan instellen hoe je telefoon langer belt en niet na 4 keer meteen nr voicemail gaat. Alsook zou ik willen zien als ik een tweede oproep krijg. Nu krijgt de persoon die me probeert te bellen (als ik aan het bellen ben) meteen voicemail... Alvast bedankt!

Vraag

• 

Second call

436

2

0

• Overstap van Orange naar Hey met behoud van nummer op bedrijfsgsm

Ik heb een smartphone van mijn werkgever en ga op 1 mei op pensioen. Van mijn werkgever mag ik mijn gsm-nummer behouden, het contract wordt na 1 mei uiteraard stopgezet. Ik wens vanaf 1 mei klant te worden bij Orange Hey. Welke stappen volg ik het best voor een vlotte overgang? Heb ik een nieuwe SIM

Vraag

• 

Orange Telephone

529

4

0

• Facturen van 2024

Beste, waar kan ik mijn facturen van januari en februari 2024 ophalen? mvg,

Vraag

• 

App My Orange

312

2

0

0

• Betalingen

Ik probeer op mijn iPhone in te stellen dat ik kan betalen via mijn telefoon, maar krijg volgende melding.

Vraag

• 

Orange Telephone

276

2

0

• Contract opgezegd door orange

Beste, Ik zie dat ik mijn contract bij jullie is gestopt. Ik ben vanaf december in het buitenland geweest en ben daar opgenomen in het ziekenhuis. Wegens de griep die er heerste. In de tussentijd was mijn telefoon kapot dus contact maken met jullie ging vreselijk moeilijk. Ik hoop heel erg dat mijn

Vraag

• 

Suggestie

221

2

0

0

• Aankopen via abonnement

Is er iemand die weet hoe ik mijn dochter kan blokkeren om online aankopen te doen via mijn abonnement? ik ben radeloos zo heeft ze al eens voor meer dan 200€ gekocht maar ik moest ze wel betalen via het abonnement alvast bedankt

Vraag

• 

App My Orange

248

3

0

0

VRT Max app

Hallo, de vrt max app wilt niet meer openen via Orange, bij de klantendienst willen ze mij ook niet verderhelpen. Zijn er hier nog mensen die problemen ermee hebben en de oplossing weten? Alvast bedankt voor de info/hulp.

Vraag

• 

Orange Cloud

444

2

0

0

Oproep 2de beller

Als ik zelf aan het bellen ben en er is iemand die mij wilt bellen dan hoor ik het niet,kan ik daar iets aan doen.

Vraag

• 

Orange Telephone

325

1

0

klantenzone niet wijzigen

Beste, Ik had destijds mijn émail-adres en passwoord gemaakt voor mijn zus ( heeft geen internet), zij had een gsm- abonnement bij Orange. Mijn zus is sinds enkele dagen opgenomen in een woonzorgcentrum in Aspelare. daar is het onmogelijk om te bellen of te sms-en met haar gsm omdat alles in het woo

Vraag

• 

Orange Telephone

914

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten