Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

My Orange thank you

Hoi, heb afgelopen 31 mei online via een code gratis een pakje besteld bij PermaFungi, code ingegeven, gekozen voor Bpost, adres enz, kreeg zelfs online een bevestiging dat het gelukt is maar daarna niets meer. Zou dit fraude kunnen zijn, dat ze wel factureren aan Orange maar niets opsturen?

Vraag

• 

Geschenken

46

1

0

• Terugblik op onze Orange Thank You Family Day 🧡

Vandaag delen we de officiële aftermovie 😊 Geweldige herinneringen, spannende momenten en een top sfeer! Deel gerust jullie foto’s en mooiste momenten in de reacties 😉

Vraag

• 

Geschenken

42

0

• Gratis handcrème niet ontvangen

Begin maart mijn verjaardagscadeau mogen kiezen via orange thank you Ik heb de gratis handcrème besteld met de kortingcode, bevestigtmail ontvangen maar ondertussen bijna 2maande verder heb ik mijn geschenk nog niet ontvangen.

Vraag

• 

Geschenken

26

1

0

• Niet verkregen cadeau

Op 3/3/26 heb ik chocolade besteld bij caffè-tasse een cadeautje voor mijn verjaardag en heb dit tot op heden nog niet ontvangen.

Vraag

• 

Geschenken

86

2

0

• Orange Thank You

Is misschien wel 1 van de beste dingen aan orange

Vraag

• 

My Orange app

63

2

0

• Orange thank you

Ik heb de laatste 2 keer mijn orange thank you nooit ontvangen ondanks ik mijn nieuw adres had doorgegeven

Vraag

• 

Geschenken

39

1

0

• Orange Thank You: hoe haal je er echt alles uit?

Heb je een mobiel abonnement bij Orange? Dan maak je automatisch deel uit van het Orange Thank You-programma Wat kan je krijgen? Met Orange Thank You kan je genieten van: Kortingen (cinema, evenementen, parken…) Cadeaus (data, opties, verrassingen…) Wedstrijden en ervaringen Beloningen via badges Go

Vraag

• 

Geschenken

245

0

• Orange thank you

Ik heb mijn bestelling van masmoi nog altijd niet gehad. Is bijna maand geleden dat ik deze besteld heb.

Vraag

• 

Geschenken

94

2

0

• Orange Thank you cadeaus

Ik heb zowel op 5/12 als op 16/02 de Wondr Soft Cotton Handcrème mogen bestellen via Orange Thank you. Ik heb nog steeds niets ontvangen. Ivm met die van 5/12 had ik naar de partner gemaild en zij zagen het als afgeleverd staan maar zouden het nog eens opsturen. Op 16/02 voor mijn verjaardag nogmaal

Vraag

• 

Suggestie

38

1

0

• Extra voordelen

Ik heb 2 vragen over de voordelen: - Op mijn factuur staat dat De Morgen digitaal inbegrepen is. Ik vind die knop in de app maar de pagina laadt niet. Dus geen digitale krant. Hoe kan dit opgelost worden? - We hebben een tijdje geleden 2 voordelen proberen verzilveren (oa nav een verjaardag) maar he

Vraag

• 

Geschenken

122

4

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User