Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenHallo, ik heb van die massage bollen besteld zo die gratis maar heb nog altijd niks gehad
Vraag
•
Geschenken
53
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben geloof ik al 6 jaar klant maar kreeg geen cadeaus aangeboden, is er iets dat ik daarvoor moet instellen?
Vraag
•
Geschenken
111
4
0
Geaccepteerde oplossing
Dag iedereen, Ik ben heel erge fan van de Orange Thank You- cadeautjes! Ik heb er ondertussen al heel wat gehad, en heb op 12/12/2025 opnieuw een cadeautje geactiveerd: wasstrips van klaaar. Via de link in de email heb ik een bevestiging gekregen van de bestelling en zie ik dat het pakketje sinds 13
Vraag
•
Geschenken
82
3
Misschien is dit hier al eens gepasseerd, maar ik vond er zelf niets meer van terug op het forum – en ik heb het eerlijk gezegd ook pas per toeval ontdekt via de Orange-app 😅 Als je Orange internet hebt in combinatie met een mobiel- of tv-abonnement, dan heb je recht op een gratis digitaal abonneme
Aankondiging
•
Tips & Tricks
134
1
De feestdagen komen eraan… en Orange Thank You maakt het nog magischer 🌙 Een verblijf van 2 tot 6 nachten met ontbijt voor 2 personen 😍 Hoe deelnemen? Je hoeft alleen maar de vragen van de kleine quiz via deze link correct te beantwoorden. Het is simpel, snel… en je kunt er ver mee komen!
Artikelen
•
Geschenken
72
0
na 3 maand klant, krijg je een geschenk; ik heb me aangemeld, het geschenk geselecteerd dat ik wou. Maar dat is al een goeie 14 dagen geleden. Ik krijg er ook geen melding van dat dit onderweg is of zo. Klopt dit wel?
Vraag
•
Geschenken
101
1
0
Ik merkte dat ik na gisteren niet meer te toegang heb tot orange om films of andere dergelijke dingen te kopen
Vraag
•
My Orange app
75
2
0
In juli 2024 oude gsm teruggebracht naar een Orange winkel en een nieuwe gekocht, nog steeds geen "recycle badge" hiervoor ontvangen. Hoe kan dit?
Vraag
•
Badges
68
3
0
Tijd geleden was er een Walibi family day. Helaas nooit uitnodiging gekregen. Wordt dit in de toekomst nog georganiseerd en wat moet je doen om in aanmerking te komen? Grts
Vraag
•
My Orange app
71
1